Pressiteade
Alatesajast, kui 1966. aastal hakati sõitma Renault 8 Gordini Cupil, on Renault alatiolnud sama mudeli võidusõidu eestvedaja. Spider Trophy on tunnistus sellest.
Tagateljeette risti paigutatud Clio Williamsi kaheliitrise mootoriga varustatud Spiderreageeris juhi käsklustele viivitamatult tänu 150-hobujõulisele võimsusele jamassile, mis ei ületanud 900 kg. Renault Sporti direktor Christian Contzenotsustas juurutada Spider Trophy projekti 1995. aasta hooajal mudeli alusel,mida siis veel avalikel teedel sõitmiseks heaks ei olnud kiidetud.
Trophyversioonis, mis oli lähedane seeriamudelile, viidi sisse uued olulisedmootorimuudatused. Selle võimsus suurenes 180 hobujõuni tänu spetsiaalseltvälja töötatud sissepritsesüsteemile ja kuuekäigulisele küünissiduriga käigukastile.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.