Pressiteade

Jaga

Renault Spider tähistab 25. sünnipäeva

Alpine’i tootevalikusse kuulunud Renault Spiderit tutvustati esmakordselt 1995. aastal Genfi autonäituse. Tagaveolise Spideri neljasilindriline reasmootor (1998 cm3, 150 hj, 6000 p/min) oli paigutatud tsentraalselt auto tagaossa. Lahtiste autode traditsiooni kohaselt keskendus Spider lihtsale ja vajalikule varustusele: koppistmed, turvapuur, roolivõimendi puudumine, ABS-pidurid ja soojendus viitas autospordimaailmale. Esiklaasi asemel aerodünaamilise lahendusena kasutatud spoiler kaitses õhuvoolu või väikese vihma eest, kuid tippkiirusel 210 km/h sõitmiseks läks kindlasti kiivrit vaja. Aasta hiljem sai mudel ka esiklaasi.

Alatesajast, kui 1966. aastal hakati sõitma Renault 8 Gordini Cupil, on Renault alatiolnud sama mudeli võidusõidu eestvedaja. Spider Trophy on tunnistus sellest.

Tagateljeette risti paigutatud Clio Williamsi kaheliitrise mootoriga varustatud Spiderreageeris juhi käsklustele viivitamatult tänu 150-hobujõulisele võimsusele jamassile, mis ei ületanud 900 kg. Renault Sporti direktor Christian Contzenotsustas juurutada Spider Trophy projekti 1995. aasta hooajal mudeli alusel,mida siis veel avalikel teedel sõitmiseks heaks ei olnud kiidetud.

Trophyversioonis, mis oli lähedane seeriamudelile, viidi sisse uued olulisedmootorimuudatused. Selle võimsus suurenes 180 hobujõuni tänu spetsiaalseltvälja töötatud sissepritsesüsteemile ja kuuekäigulisele küünissiduriga käigukastile.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.