Pressiteade
Vedelgaasihind on bensiini või diislikütuse hinnast märgatavalt madalam. Ehkki vedelgaasimootori keskmine kütusekulu on pisutsuurem, on kütusekulu kilomeetri kohta isegi kuni 30% väiksem bensiinimootoriteja 8% diiselmootorite puhul.
Uus TCe 100 LPG kolmesilindrilineturbomootor on saadaval Dusteril, Sanderol, Sandero Stepwayl, Loganil ja LoganMCV-l. Uus mootor tagab suurema jõudluse maksimaalse pöördemomendiga 170 Nm jubaalates 2000 pöördest minutis. Vedelgaasimootor eraldab umbes 11% vähem CO kui sarnased bensiinimootorid.
Auto võib töötada nii bensiini kui ka vedelgaasiga –kummagi jaoks on eraldi paak. Üleminek bensiinilt vedelgaasile või vastupidivõib toimuda kahel viisil: käsitsi Daciaautodes olev vedelgaasiseadeldis paigaldatakse otse tootmistehases. Täiendav vedelgaasipaakon valmistatud vastupidavast terasplekist. See paigaldatakse varuratta kohale, tänu millele ei olevaja bensiinipaaki muuta. Ohutuse tagavad sulgeklapp, süsteem, mis piirab paagitäitmist 80%-ni, voolupiirik, solenoidklapp ja kaitseklapp.
Dacia
Dacia on Renault'' grupp, mis andis Logani mudelituruletoomisega 2004. aastal sellele uue dünaamika. Dacia pakub parima hinna jakvaliteedi suhtega autosid. Brändi lipulaevad – Logan, Sandero ja Duster – on taganud selle müügiedu.Dacial on juba üle kuue ja poole miljoni kliendi ning 2019. aastal müüs see 736570 autot.