Pressiteade

Jaga

MAIKUINE ÄIKE – ETTEVAATUST OOTAMATUTE SADEMETEGA!

Äikese ajal kardavad paljud autojuhid kõige enam välku, kuid äikese tagajärjel suureneb ka libeduse oht. Eriti ohtlik on saju algus, kui vesi ühineb teel oleva saastega. Autojuhid peavad olema ettevaatlikud ka sõiduteel seisvasse vette sisse sõites.

Maid peetakse äikesehooaja alguseks. See seostubautojuhtidele mitmete ohtudegaParem on auto kinni pidada

Elektrilahendusedüldiselt autosse suletud inimesi ei ohusta, kuid äikesetormi ajal on igaksjuhuks targem auto kasvõi teeserval kinni pidada ning mitte puudutadametallosi. Pikselöök ei ole äikesetormi ajal ainus oht. Tugev tuul võibpuuoksad sõiduteele langetada ja mõnel juhul ka auto rajalt kõrvale lükataRenault' OhutuSõidu Koolitreenerid..

Tuleb siiski meeles pidada, et kakõige tugevam torm ei õigusta maanteelsõidurajal peatumist, mis võib põhjustada kokkupõrke. Eriolukorras, kuiläheduses puudub sissesõit parklasse, võite peatuda avariirajalEsimesed vihmapiisad

Erilistohtu kujutavad ootamatud paduvihmad ja nende tagajärjed. Äikesetormi ajal algabvihmasadu ootamatult ja äkki, sageli pärast pikaajalist päikesepaistet. Sellises olukorras seguneb vihmavesi sõiduteel olevamustuse, nt õli- ja määrdeainete jääkidega. See avaldab negatiivset mõju ratastehaardumisele. Mõne aja pärast uhutakse see kiht teelt minema ja haardumineparaneb mingil määral, ehkki tegemist on ikka niiske teekattegaSuure pikivahe hoidmine on vajalik

Paduvihm piirab ka nähtavust, mis peaks sundima meid vähendamakiirust ja suurendama vahekaugust teistest liiklejatest. Võtkem arvesse pikenenudpidurdusteekonda ja jälgigem hoolega teed, et võimalikult kiiresti reageeridameie ees sõitvate juhtide käitumisele.Reeturlikud lombid

Isegi kuiäike on juba möödas, peavad autojuhid olema sõiduteel seisva vee suhtesettevaatlikud. Kui sõidame suure kiirusega veelompi sisse, võime sattudalibisemisse ja kaotada sõiduki üle kontrolli. Lisaks varjab vesi sagelikahjustatud teekatet. Sügavasse löökauku sissesõitmine võib autot vigastada.Kui sõidate läbi väga sügavate lompide, on mootori ja lisaseadmete üleujutamiseoht, mis võib lõppkokkuvõttes kaasa tuua tõsiseid kahjustusi. Kui näeme endaees teelõiku, mis on täielikult veega üle ujutatud, on ohutum ümber pöörata jaotsida teist teedRenault' OhutuSõidu Koolidirektor.

_ _ __ _ _ _

Renault' OhutuSõidu Kool on on esimene kaubamärgiga sõidutehnika täiustamise koolmaailmas. Kool tegutseb Tor Modlini sõidutehnika täiustamise keskuses. Kool pakubliiklusohu vältimise alaseid koolitusi nii eraklientidele kui ka sõidukiparkideomanikele ning kaitsliku ja ökonoomse sõidu kursusi igat tüüpi autodele.Koolitusi toetavad liikluspsühholoogi töötoad ja esmaabikursused. Koolil onkoolitusrada, mis on varustatud kahe treeningkoha ja nelja libisemisplaadiga,mille üldpindala on 3900 (põhiline libisemisplaat, suur libisemisplaat+ liugur, libisemisring ja libisemisplaadiga kõrgendus, automaatsed takistused,programmeeritavad veekardinad, kiirusnäidikud).

Renault' OhutuSõidu Kool on liiklusohutuse partnerluse ja Poolasõidutehnika täiustamise keskuste liidu liige.

Üksikasjad:szkolabezpiecznejjazdyrenault.pl.

Pressikontakt:

ConstansPR, Maja Świerszcz, tel 602 352 479

RenaultPolska, Adela Karlińska, tel 22 541 1078

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.