Pressiteade
'kaubamärgi loomisest ja kinematograafia sünnist enam kui sada aastat tagasiPrantsusmaal on nende ajalugu tihedalt seotud. 1895. aastal patenteerisidvennad Lumière'id esimese kinematograafi ja asutasid oma stuudioSeguini saare lähedal Boulogne-Billancourtis, kus mõni aasta hiljem tekkisid kaesimesed Renault' tehased.
Ettevõtte Renault Frères'ialgusest peale ehk aastast 1899 kasutas üks selle asutajaid Louis Renault omaautode reklaamimiseks kino pakutavaid võimalusi. Samal aastal tootsid vennadLumière'id lühifilmi, milles Louis Renault ilmus kaubamärgi esimese mudeliRenault Type A – tema projekteeritud ja turule lastud väikeauto –rooli taga.
Sellest ajast alates seob Prantsuseautotootjat kümnenda muusaga eriline side. Täna võib Renault'autosid näha aastas umbes neljakümnes filmisIgal aastal osaleb Renaultfilmifestivalidel üle kogu maailma, vedades kuulsaimatel punastel vaipadelesinevaid tähti.enault on järgmiste festivalide ametlikkoostööpartner:
-Cannes'i filmifestival,-Caesarideauhinnatseremoonia,-Ameerika Filmide Festival Deauville'is,-rahvusvaheline komöödiafilmide festival Alpe d'Huez'is,-romantikafilmide festival Cabourg'is,--vendade Lumière'ide filmifestival Lyonis (Grand Lyon FilmFestival),-
rahvusvaheline audiovisuaalprogrammide festival
„Titanic”on film, millest sai esilinastuse ajalkõigi aegade suurim kassahitt. See jutustab traagilise loo legendaarsest Britiatlandiülesest liinilaevast, mis uppus 1912. aastal oma esimesel reisilAmeerika Ühendriikidesse. Lisaks arvukatele muudele esemetele oli laeva lastihulgas ka Renault Type CB mudel. See kuulus esimeses klassis reisijale (ja üheleellujäänutest) William Ernest Carterile, kes soovis sõidukit Ameerikassetransportida. Armustseen koos Leonardo Di Caprio ja Kate Winsletiga vändatikuulsa 1910. aasta mudeli koopia sisemuses.
1980. aastatel oma klassi enimmüüdudautost Renault 11 sai James Bondi seiklussarja kuuluva filmiAastatel 1924–1929toodetud Renault Type NN mudelit müüdi 150 000 eksemplari. Kuuskümmend aastatpärast tootmise lõppu väntas Steven Spielberg Indiana Jonesi seiklussarjakolmanda osa. Ühes tuntumas stseenis, mis kujutab tanki jälitamist läbi kõrbe,osaleb 1928. aasta Renault Torpedo neljaukseline versioon.
Renault’st ja kinost ei saa rääkida, ilmaet ei mainiks filmi Aasta2003 – veel üks komöödia ja järjekordne Renault. Filmis „Kes tappis Pamela” (Mais qui a tué Pamela Rose) rändavad KadMerad ja Olivier Baroux ringi kollase Renault Fuegoga, mille uksele onkirjutatud „The famous French car of theyear 1982" („Kuulus Prantsuse auto aastast 1982”). 2006. aastal istubClovis Cornillac sarja „Tiigri brigaad” (LesBrigades du Tigre) filmiadaptsioonis Renault AX Torpedo rooli taga, mis oliüks eelmise sajandi alguse Euroopapopulaarseimaid mudeleid. 2007. aastal kasutas Prantsuse režissöörJulien Leclercq oma futuristliku filmi „Chrysalis” tootmise tarvis kolmeRenault’lt laenatud mudeli prototüüpi:Talisman, Vel Satis ja Koleos.
1949. aastal kasutati Renault Nervastellamudelit Jacques Tati esimeses filmis pealkirjaga – kultussõidukiga, mis on püsivalt kirjutatudautotööstuse ajalukku. 1966. aastal istus Lino Ventura filmis „Ne nous fâchons pas” Renault R8 Gordini rooli taga ja võimaldas vaatajatel nautida selle sportautomootori häält. 1971. aastal väntas Tati filmi „Härra Hulot liikluses” (Trafic), mis jutustab härra Hulot', ühes Prantsuse ettevõttes töötavakonstruktori ja leiutaja seiklustest, kes lõi Renault 4L mudeli põhjalebatavalise matkaauto prototüübi, mille varustusse kuulus hulgaliselthämmastavaid vidinaid.
1983. aastal mängis Sean Connery viimastkorda agenti2010. aastal, kaks aastat pärast filmi Aasta hiljem toimus komöödiadraama Viis aastat hiljem kasutas StevenSpielberg Renault’ elektriautosid filmis „Valmistub esimene mängija” (Ready Player One). Kaosessevajunud postapokalüptilises maailmas ilmuvad linnatänavatele mitmed RenaultTwizy linnasõidu-elektriautod.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.