Pressiteade
XM3 maasturileiseloomulikud omadused avalduvad mitmes detailis, näiteks kõrge kliirens,eesmised ja tagumised kaitserauad ja rattakoobaste katteliistud.18-tollised rattad, kroomitud radiaatorivõre ja kaks alumiiniumistsummutit lisavad sportlikku välimust. Äratuntavad on brändi mudelitele SM6(Talisman) ja QM6 (Koleos) iseloomulikud C-kujulise valguslahendusegaLED-esilatuled.
Salongis on kakssuurt, kergelt juhi poole suunatud digiekraani: 10-tolline digitaalnenavigeerimisekraaniga näidikupaneel (samane mudeliga Renault Captur Initiale Paris)ja vertikaalne 9,3-tolline multimeediatahvel. Sõiduabidest leiab näiteks 360°kaameraga parkimisabi, automaatse seisupiduri (kuulub standardvarustusse),kohanduva Stop & Go funktsiooniga püsikiirushoidiku, sõiduraja hoidmiseabiseadme ja Multi-Sense tehnoloogia.
„Istmete mugavusetagamiseks kulus palju tööd, kõrge asend annab kindlustunde,“ ütleb JinseokCho, projekti tootejuht Koreas. „Tagaistmel on reisija põlveruum 213 mm,omadus, mida Aasia kliendid hindavad eriti kõrgelt. Pakiruumi osas pakub XM3513 liitriga suurimat mahutavust oma kategoorias.”
Kapoti alt leiabTCe 260 mootori. Selle 1,3-liitrise turbolaetud bensiinimootori arendasidühiselt välja Renault ja Daimler. Mootor on seotud automaatse 7-käigulisekahesidurilise EDC käigukastiga. XM3 pakub ka valikuliselt 1,6-liitristbensiinimootorit X-TRONIC automaatkäigukastiga (CVT).
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.