Pressiteade
Uuskupeemudel ehitati Renault 18 põrandaplaadile. Numbritel põhineva mudelitenimetamise lõpetamine rõhutas Fuego rahvusvahelist olemust.
Auto algne kujundus seostus kiirusega. Laiad uksedhõlbustasid tagumistele istmetele pääsemist. Keremudelit – ümarate servadegafuturistlikku kiilu – esitleti 1976. aasta lõpus kinnise esitluse ajal Renault’juhtkonnale. Fuego mudel tuli müüki 1980. aasta märtsis Genfi müügisalongis. Tehnoloogiliseltoli kere kuni B-sambani peaaegu identne Renault 18 kerega. Olulised erinevusedpuudutasid kere tagumist osa.Pagasiruumi maht 375 (vastavalt DIN-standardile liitrites) ei erinenud pereautodeksnimetatavate sõidukite standarditest ja pärast istmete kokkuklappimist suurenessee kuni -ni.Salongi ilmusid lennukitüüpi esiistmed ja ka tahhomeeter,mis oli saadaval suuremates versioonides. Lisaks olid Fuego tippmudelilelektrilised aknad, veluurpolster, roolivõimendi ja roheliseks toonitud klaasid.Fuego versioonidest kalleim GTX on ajalukku läinud ka kui maailma esimene masstootmisestoodetud auto, mis on avatav infrapuna kaugjuhtimispuldiga võtmega.Fuego mudelist pidi saama auto kõigile tarbijarühmadele, olenemataeelarvest. Sel põhjusel oli tootevalikus nii põhiversioon TL kui ka turbomudel,samuti versioonid GTL, TS, GTS, TX, GTX. Ei puudunud ka diiselmootoriga turboversioon.Mootori töömaht oli vahemikus 14002000 Ainult Euroopas pakuti J8S mootoriga Fuego turbodiisliversiooni mahuga 2068 ja võimsusega88 hj. Suurim kiirus oli 177 km/h, kiirendus 0–100 km/h 13,2 s, keskmine kütusekulu oli umbes 8 liitritdiislikütust 100 km kohta. Renault Fuego Turbodiesel oli 1983. aasta kevadenikiireim diiselmootoriga sõiduauto maailmas. Lisaks Prantsusmaale võitis autotunnustust Belgias ja Itaalias. Mudeli 25 turuletoomisega (1984. aastal) lisandusFuego lisavarustusse muu hulgas uuenduslik helisüsteemi juhtimine roolilt, peegliteelektriline reguleerimine ja pardaarvuti.GTS-versioon oli viie aasta jooksul toodetud 226 000Fuego mudeli hulgas suurim rühm. 1997. aastal esitles Renault mudelit Megane Coupe – autot, mida võib pidada Fuegojäreltulijaks.