Pressiteade
Keskkonnasäästliku EDC puhul langeb kütusekulu kuni 17%, mistottu CO2-heide väheneb 30g/km vorra ning vorreldes tavalise automaatkäigukastiga on see märkimisväärselt väiksem. Renault’ inseneride poolt välja töötatud EDC voetakse kasutusse uutele Mégane Hatchback, Mégane Coupé, Mégane Estate, Mégane Coupé-Cabriolet, Mégane Scénic ja Mégane Grand Scénic mudelitele ning ühtlasi on need ka esimesed automaatkäigukastiga soidukid Renault’ mudelivalikus, mis hakkavad kandma Renault eco2 märgist.
EDC käigukast on mugav, sest puudub vajadus siduripedaali järele, käiguvalts on P-R-N-D-tüüpi ning lisaks saab kasutada üles-alla käiguvahetusrežiimi.
Optimaalse tohususe ja minimaalse kütusekulu tagamiseks on Renault varustanud EDC käigukasti kuiva topeltsiduriga. Esimene sidur hoolitseb paaritu arvuga käikude eest (1. 3. ja 5.) ning teine paarisarvuliste käikude (2. 4. ja 6.) ja tagurpidikäigu eest. Ülekanderattaid kannavad neli volli: kaks kontsentrilist primaar- ja kaks sekundaarvolli. Käikude ühtlustamiseks kasutatakse sünkronisaatoreid, nagu manuaalkäigukasti puhul. Sünkronisaatoreid ja sidureid, juhivad elektrilised käiturid, mille tööd koordineerib juhtseade.
Uut EDC käigukasti pakutakse juba praegu mudelitele Mégane, Mégane Coupé ja Mégane Grandtour. Mudelite Mégane Scénic ja Mégane Grand Scénic varustusse jouab see 2010. aasta juuni keskel.
Lisainfo:
Christophe Deville: +33(0)1 7684 6483
Raluca Barb: +33(0)1 7684 1854
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.