Pressiteade
E-TECHkujutab endas tehnoloogiat, mis kasutab kolme mootorit: põhielektrimootorit,lisaelektrimootorit ning bensiinimootorit. Mootorid töötavad koos, tagadesparema jõuülekande ja dünaamilisema kiirenduse. Töö efektiivsuse tagabMulti-Mode tüüpi käigukast.
Niivormelitele kui ka seeriatootmises paigaldatavatel mootoritel on optimaalnepöördemomendi reguleerimine (tagatakse võimalikult suur sisepõlemismootorivõimsus võimalikult väikese kütusekuluga). Mõlemal juhul on energia kasutamisellähtutud eesmärgist kasutada ülearune energia akude laadimiseks.
Sarnaselt vormelühega on kineetiline energia regenereeritav kiiruse kaotamisel ja pidurdamiselning seejärel muundatav elektrienergiaks akude laadimise eesmärgil. Vastavaltenergia haldamise põhimõtetele seeriatootmise autodes on eriti just kiirteedelsõites akude laadimise protsessi alguseks mootorisse saadetav signaal optimaalsepöördemomendi saavutamiseks. Ülearuneenergia on kasutatav, et leevendada sisepõlemismootori kasutust kiirendamiselning ümber lülituda täiesti elektrilisele sõidurežiimile linnasisestelteelõikudel.
Standardsetesmudelites, mis on komplekteeritud E-TECH plug-in mootoritega, on MULTI-SENSEsüsteemis saadaval SPORT režiim, mis võimaldab kasutada sisepõlemismootori jaelektrimootori täisvõimsust. Äkilise kiirendamise ajal toodavad mõlemadelektrimootorid lisaenergiat, täiendades sisepõlemismootori tööd.
Uus automaatneja nutikas Multi-Mode käigukast
Tehnoloogiasisaldab sisepõlemismootorit, kahte elektrimootorit ning sõiduki keskel paiknevatakut. Kasutusel on mitmerežiimiline käigukast ilma sünkroniseeritud käiguvahetuseta.Sünkroniseerimatakäigukasti kasutamise tõttu toimub iga käiguvahetus elektrimootoriga. Lisaksvähendab antud lahendus kiirenduse aeglustumist käikude vahetamise hetkel.
Tehnilises plaanis on käigukastil kaks käiku põhielektrimootori jaoks ja nelikäiku sisepõlemismootori jaoks. Samas on abielektrimootor püsivalt seotud sisepõlemismootoriga.
Tehnoloogia E-TECH
TehnoloogiaE-TECH Plug-in töötati välja Renault konstruktorite poolt ning see on kaitstudenam kui 150 patendiga. Kasutusel on alliansi poolt välja töötatudkomponente, näiteks uue põlvkonna 1,6-liitrine 4-silindriline bensiinimootor jakaks elektrimootorit ning uuenduslik mitmerežiimiline sünkroniseerimatakäigukast. Hammassiduri kasutamine klassilise siduri asemel tagab suurepäraseefektiivsuse ja peaaegu märkamatud käiguvahetused.
KõikideleRenault hübriidsõidukitele paigaldatav ajamisüsteem on saadaval kahesvariandis: E-TECH „täishübriid“ (HEV ehk „full hybrid“) ja E-TECH Plug-in (PHEVehk „laetav hübriid“). Uue tehnoloogia kasutamine mõlemas mudelis on võimaliktänu uute CMF-B ja CMF-C/D platvormide kasutamisele, mis on projekteeritudarvestades elektriajamit ning uut E-TECH jõuülekannet, mida saab paigaldadauniversaalsele linnasõiduautole nagu näiteks Clio.
Tulevane Renault hübriidsõidukitevalik
Peagi turule tulevate Renault hübriidsõidukitehulka kuuluvad: Clio E-TECH 140 KM ja uus Captur E-TECH Plug-in 160 KM[1], samuti uusMegane E-TECH Plug-in 160 KM, alguseks versioonis Grandtour. See mudel, nagu kauus Captur hübriidversioonis, hakkab kasutama originaalset energiataaskasutamise tehnoloogiat, mis on inspireeritud Renault vormel 1 kogemusest. Uus E-TECH Clio saab sõita linnastäielikus elektrirežiimis 80% ajast ning kütusekulu võib olla koguni 40%väiksem kui bensiinimootoriga. Uus Captur E-TECH Plug-in ja uus Megane E-TechPlug-in tulevad 100% elektrilisel sõidurežiimil sõiduulatusega 50 km, maksimaalnekiirus 135 km/h, segatsükliga ( WLTP) ja linnatsükliga (WLTP City) koguni 65 km.
1 Hübriidid Plug-in (HübriididPlug-in (laetav) on varustatud veoakuga, mis suurendab elektrisõidu ulatust, sestvõimaldab lisalaadimist tavalisest pesast, wallboxist või laadimisjaamast.Elektrisõidu ulatus on suurem kui hübriidsõidukil, mille akud on laetavadainult sõidu ajal.