Pressiteade
„Tehnoloogilisteuuenduste ja võimaluste tõttu, mida pakub moodulitest koosnev struktuur, saabCMF-EV platvormist mitme järgneva Renault Grupi ja alliansi elektrisõidukialusplatvorm“ sõnas Jean-Paul Drai, Renault Grupi elektriautodearendamise projektide direktor/ Engineering Director of Electric VehicleProjects for Groupe Renault
Uus CMF-EVplatvorm näitab, milleks on moodulstruktuurid suutelised. Näiteks võimaldab uusplatvorm paigaldada erineva kõrgusega akusid. CMF-EV platvormi kasutades saavaddisainerid välja töötada nii sedaane kui ka linnamaastureid. Platvorm võimaldabsamuti aku kohandamist vastavalt auto tüübile ja sõiduulatusele.
Rohkem ruumi
Uus platvormtagab ka dünaamilisema sõidu tänu vedrustuse ning kere optimaalselekonstruktsioonile, mis on tingitud elektrisõiduki vajadustest. Akude paigalduspõrandapinna all, auto tagaosas, tingib raskuskeskme madalama paiknemise.
Palju sisustusvõimalusi
Samuti loobplatvorm uusi võimalusi sisustuse korraldamiseks ja suuruse reguleerimiseks.Elektrimootor on väiksem kui sisepõlemismootor ja see võimaldab projekteeridaõhema ja ettepoole nihutatud armatuurlaua. Seetõttu on rohkem ruumi panipaikadeja reisijate jaoks, samuti ka tagaistmel reisijate jalaruumi osas. Puudubjõuülekande tunnel – tasane põrand tagab suurema ruumikuse. Uus platvormtekitab võimaluse projekteerida Talismani ruumikusega sõiduki Megani suurusessõidukis.
CMF-EV platvormimodulaarsus võimaldab paigaldada ühte või kahte elektrimootorit ja seega tootakahe- või nelikveoga autosid. Lisaks ühildub platvorm alliansi autonoomsesõidusüsteemiga.