Pressiteade
Nüüd on Renault Clioja Captur saadaval ka TCe 100 LPG kolmesilindrilise turbomootoriga. Bensiini- ja vedelgaasikütusel töötavjõuallikas on heade dünaamikaomadustega (pöördemoment 170 Nm/2000 rpm) ningsamas kütusesäästlik ja analoogse bensiinimootoriga võrreldes 8% võrra madalamaCO2 heitmetasemega.
Hinnavahet analoogsebensiinimudeliga ei ole. LPG kütus on aga nii bensiinist kui ka diiselkütusestoluliselt soodsam. Keskmine kütusekulu on bensiinimootoritega võrreldes kuni30% ja diiselmootoritega võrreldes kuni 8% väiksem.
Sõiduki kütusenavõib kasutada nii bensiini kui ka vedelgaasi. Kummagi kütuse jaoks on eraldipaak. Bensiinilt vedelgaasile üleminek toimub kahel viisil: salongis oleva lülitikaudu (režiimivalik jääb kehtima ka pärast taaskäivitust) või automaatselt, kuiLPG paak tühjaks saab. Näidikupaneelil on ka vedelgaasikütuse taseme näit. LPGkütusepaak on Cliol 32 ja Capturil 40 liitrit.
LPG seadmed onsõidukitele paigaldatud tehases. Bensiinimootor on algusest saadik loodudtöötama ka vedelgaasiga. Kõrgtugevast terasest LPG-kütusepaak asubbensiinipaagist eemal. Ohutuse eest hoolitsevad ka süsteemi tehnilisedlahendused. Vedelgaasimudelite garantii on sarnaselt kõikidele teistelegiRenault’ sõidukitele kolm aastat või 100 000 km.
Hinnad
Hind Eestis (käibemaksuga) | Uus Clio LPG | Uus Captur LPG |
ZEN | 13 960 € | 15 810 € |
INTENS | | 17 970 € |
Tellimuste vastuvõtmine on alanud.
Kütusekulu ja CO2 heitmetase (WLTP) | Uus Clio LPG | Uus Captur LPG |
CO2 (g/km) | 122 / 110 | 136 / 122 |
Kombineeritud (l/100km, bensiin/ LPG) | 5,4 / 7,7 | 6 / 7,5 |