Pressiteade
Renault’ ülemaailmsed müügitulemused kasvasid 2007. aastal 2,2% vorra, s.t 2 487 453 müüdud soidukit. Grupi ülemaailme turuosa oli 3,6% jätkates seeläbi laienemist. 2007. aastal alustas Renault uute toodete turuletoomist uue Twingo, uue Laguna sedaanmudeli ja universaali, Sandero ning Dacia Logan MCV lansseerimisega. Grupp kiirendab uute toodete turuletoomist 2008. aastal üheksa uue mudeli lansseerimisega.
Euroopas hakkasid müügitulemused paranema aasta teises pooles, eriti kiiresti aga viimases kvartalis. Müügitulemused väljaspool Euroopat kasvasid 16,5% 863 187 soidukini, mis moodustab peaaegu 35% Renault’ grupi soidukite kogumüügist. Renault’ tootemargi müük kasvas 1% vorra ja Dacial 17,4% vorra, samas kui Renault Samsung Motorsi müügitulemused langesid 1,4% vorra. Logan kinnitas oma edu, Renault’ ja Dacia tootemarkide all müüdi 367 745 soidukit, mis tähendab üle 48%-list kasvu.
„2007. aasta müügitulemused vastavad meie prognoosidele: esimesel poolaastal oli langustendents, mis pöördus tänu toodetele nagu uus Twingo ja uus Laguna teisel poolaastal kasvule,” sonas Renault asepresident Patrick Blain.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.