Pressiteade

Jaga

Renault müügitulemused pöördusid kasvule

Renault’ ülemaailmsed müügitulemused kasvasid 2007. aastal 2,2% vorra, s.t 2 487 453 müüdud soidukit. Grupi ülemaailme turuosa oli 3,6% jätkates seeläbi laienemist. 2007. aastal alustas Renault uute toodete turuletoomist uue Twingo, uue Laguna sedaanmudeli ja universaali, Sandero ning Dacia Logan MCV lansseerimisega. Grupp kiirendab uute toodete turuletoomist 2008. aastal üheksa uue mudeli lansseerimisega.

Renault’ ülemaailmsed müügitulemused kasvasid 2007. aastal 2,2% vorra, s.t 2 487 453 müüdud soidukit. Grupi ülemaailme turuosa oli 3,6% jätkates seeläbi laienemist. 2007. aastal alustas Renault uute toodete turuletoomist uue Twingo, uue Laguna sedaanmudeli ja universaali, Sandero ning Dacia Logan MCV lansseerimisega. Grupp kiirendab uute toodete turuletoomist 2008. aastal üheksa uue mudeli lansseerimisega.

 

Euroopas hakkasid müügitulemused paranema aasta teises pooles, eriti kiiresti aga viimases kvartalis. Müügitulemused väljaspool Euroopat kasvasid 16,5% 863 187 soidukini, mis moodustab peaaegu  35% Renault’ grupi soidukite kogumüügist. Renault’ tootemargi müük kasvas 1% vorra ja Dacial 17,4% vorra, samas kui Renault Samsung Motorsi müügitulemused langesid 1,4% vorra. Logan kinnitas oma edu, Renault’ ja Dacia tootemarkide all müüdi 367 745 soidukit, mis tähendab üle 48%-list kasvu.
„2007. aasta müügitulemused vastavad meie prognoosidele: esimesel poolaastal oli langustendents, mis pöördus tänu toodetele nagu uus Twingo ja uus Laguna teisel poolaastal kasvule,” sonas Renault asepresident Patrick Blain.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.