Pressiteade
Renault’ India tegevjuht ja tegevdirektor hr Marc Nassif lausus täna Mumbais ajakirjanikele: „New Delhis hiljuti toimunud AutoExpol teatasime, et plaanime tuua mitmed mudelid Renault’ rahvusvahelisest tootevalikust ka India turule. Täna soovime veel kord kinnitada, et meie ettevottel on Indias pikaajalised plaanid – kavatseme rajada India turule toodavate Renault’ soidukite jaoks eraldiseisva turundusvorgu. Rajame järgneva 30 kuu jooksul üleriigilise turundusvorgu, et pakkuda oma klientidele laitmatut teenindust.”
Hr Nassif tutvustas Renault’ India ambitsioonikaid plaane lähemalt, lisades: „Meie kogemus New Delhi AutoExpol oli äärmiselt positiivne ning tagasiside, mida me tuhandetelt meie paviljoni külastanud inimestelt saime, näitab, et Renault’ mudelitele on Indias kindlasti turgu. Oleme korraldanud pohjalikud tarbijaküsitlused ning leidnud oma ülemaailmsest tootevalikust India turu jaoks täpselt sobivad mudelid. Renault’ soidukid on disaini, stiili, soidumugavuse ja kütusesäästlikkuse eest alati kiidusonu pälvinud. Oleme absoluutselt kindlad, et meie pakutavad mudelid vastavad India klientide ootustele. Kavatseme tuua 2011. aastal India turule mudelid FLUENCE ja KOLEOS, mida hakatakse tootma Renault’-Nissani liidu korgtehnoloogilises tulevikutehases Chennais. Renault’ tootevalik hakkab katma koike, alates väikeautodest kuni luksusautodeni, millest moned on Renault’ enda mudelid, moned aga Renault’-Nissani liidu ühised mudelid.”
Hiljuti loppenud New Delhi AutoExpol teatas Renault, et kavatseb tuua järgneva 18–24 kuu jooksul India turule mitu uut mudelit ning hakata hiljemalt 48 kuu möödudes pakkuma tervet mudelivalikut.
Fluence ja Koleos on esimesed mudelid, mis Chennai tehasest 2011. aastal väljuvad, misjärel lisanduvad India turule ka mitmed mudelid Renault’ ülemaailmsest tootevalikust, sealhulgas lihtne ja taskukohane väikeauto.
-------------------------------------------------------------------
RENAULT’ kohta
40 miljardi euro (55 miljardi USA dollari) suuruse aastakäibega Renault’ grupp disainib, arendab, toodab ja müüb üle maailma uuenduslikke, turvalisi ja keskkonnasäästlikke soidukeid. Renault’ grupp on esindatud 118 riigis ning müüb oma soidukeid kolme kaubamärgi nime all – Renault, Dacia ja Samsung. Renault’ solmis 1999. aastal liidu Nissaniga. Renault’-Nissani liit on maailma suuruselt neljas autotootja, kes kavatseb tousta kvaliteedi, tehnoloogia ja kasumlikkuse poolest maailma kolme parima autotootja hulka.
Aastal 1898 asutatud Renault’l on selja taga pikk ja edukas soidukite tootmise ajalugu. Praegu toodab ettevote soiduautosid ja kaubikuid 18 riigis viiel kontinendil üle maailma.
Kütusesäästlikkuse ja CO2 heitkoguste poolest on Renault’ mudeliseeria maailma üks parimaid. Aastaks 2008 oli Renault müünud maailmas üle miljoni soiduki, mille heitkogus jääb alla 140 g/km, nendest kolmandikul isegi alla 120 g/km.
Hiljuti esitles ettevote ainult elektrijoul töötavate nullemissiooniga mudelite seeriat. Need soidukid jouavad tootmisse 2011. aastal ning esialgu pakutakse neid ainult Iisraelis ja Taanis. Hiljem tuuakse need ka mitmete teiste Euroopa riikide turule.
Rahvusvahelisel tasandil aitab Renault’ arengule kaasa esindatus kiiresti kasvavatel turgudel, nagu Indias, Brasiilias, Venemaal ja Hiinas. Tänu strateegilistele partnerluslepingutele nendes riikides suudab Renault pakkuda üle maailma täpselt kohalike klientide vajadustele vastavaid tooteid.
Renault on turvalisuse poolest Euroopa juhtiv automark ning ainus autotootja, mille üheksa mudelit on pälvinud Euro NCAPi testis maksimaalsed viis tärni. Lisaks voitis Renault 2005. ja 2006. aastal vormel 1 konstruktorite karika ja soitjate karika.
Renault’ grupp annab üle maailma tööd 129 000 inimesele.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.