Pressiteade

Jaga

Renault tehnokeskuse uueks nimeks saab Losange

Tehnokeskusest on kujunenud 12 avamisjärgse aasta jooksul Renault’ üks pohikeskusi, mis koondab ettevotte insenere ja töötajaid väga erinevatest tegevusvaldkondadest. Nende muutuste peegeldamiseks on otsustatud anda tehnokeskusele uus, suuremat terviklikkust väljendav nimi, mis on tihedalt seotud sümboliga, mille järgi ettevotet üle maailma tuntakse: Losange ehk teemant.

1998. aastal uksed avanud tehnokeskus loodi eesmärgiga koondada Renault’ uute soidukiprojektide kallal töötavad insenerid ühe katuse alla. Kaheteistkümne tegutsemisaasta jooksul on sellest kujunenud grupi rahvusvaheline tugikeskus, mis ühendab tehniliste keskuste vorgustikke nii Prantsusmaal kui ka mujal maailmas (Hispaanias, Rumeenias, Brasiilias, Louna-Koreas ja Indias). Tehnokeskus on aastate jooksul voorustanud ka Renault’ teiste valdkondade töötajaid, nagu disainereid, tootmistöölisi ja müügiesindajaid.

Et peegeldada neid muutusi ja anda keskusele nimi, mis väljendab paremini sinna koonduvate valdkondade ja funktsioonide üha kasvavat paljusust, otsustas Renault anda tehnokeskusele uue terviklikuma nime: Losange (e.k teemant). See otsus peegeldab Renault’ kindlat veendumust, et ettevotte pärandile ja väärtustele truuks jäädes onnestub ehitada kindlat tulevikku ja leiutada autotööstuse jaoks uusi tulevikutehnoloogiaid.

Losange ehk teemant, mis on olnud 1924. aastast alates Renault’ märgiks, on kujunenud ettevotte ülemaailmseks sümboliks. Teemandi kujutis, mis oli algul ava soiduki mootorikattes, kust signaali heli välja pääses, on teinud 86 aasta jooksul läbi mitmeid stiilimuutusi. 1960ndatel kasutatud teemantteraviku muutis maalikunstnik Vasarely 1972. aastal abstraktseks kujundiks. Praeguse rafineeritud ja dünaamilise kuju omandas märk 1992. aastal.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.