Pressiteade
Renault TV eesmärgiks on kaubamärgi suhtes üldsuse poolehoiu hoidmine.
Alates ettevotte rajamisest 1898. aastal on Renault pakkunud oma klientidele oma ajast ees olevaid tooteid ja teenuseid. Oma uue algatusega „Aeg muutusteks“ („Drive the Change”) soovib Renault koos inimestega valmistuda tulevasteks muutusteks. Renault TV on kogu maailmale avatud vaateaken, mis tutvustab kaubamärgi ajalugu, tooteid ja sündmusi. Selle eesmärgiks on meelt lahutada, teavitada ja innustada.
Ettevotte vanem asepresident ülemaailmse turunduse alal Stephen Norman kommenteeris seda nii: „Renault ei ole selline tootja nagu teised – Renault loob uuendusi koigile, mitte ainult monedele eelisisikutele! See on toeliselt inimesekeskne kaubamärk, voib-olla ainus omasuguste hulgas tänapäevases maailmas. Sarnaselt Renault TV-le on kaubamärgil maailmale öelda hoopis enam, kui seda voimaldab digitaalse maailma piiratus.”
Renault TV rajatakse 2009. aasta märtsis avatud www.renault.tv järglasena
Prantsuse ja inglise keeles nähtava Renault’ veebi-TV www.renault.tv vaatajareitingud kasvavad pidevalt. Keskmiselt 15-minutiliste külastusaegadega voistleb see parimate interneti videoprogrammide lehekülgedega (vorreldes BBC iPlayeri 20 minutiga).
„Renault on esimene autotootja, kes on käivitanud oma telekanali Skys, Canalsatis ja internetis,” ütles Renault’ meediaturunduse director Patrick Fourniol. „Eeldatavalt ligi 30-miljonilise vaatajaskonnaga Renault TV on suurepärane voimalus meie sihtgrupi laiendamiseks.”
Renault TV ja Renault.tv kajastavad Renault’ turunduse strateegilisi votmeotsuseid, mis on suunatud kaubamärgi tuntuse tugevdamisele klientide hulgas.
LISAD
Sisukord
Renault TV edastab Canalsatis ja Skys iga päev 24 tundi tipptasemel TV-programmi. Kanal esitleb koiki Renault’ valdkonda puutuvaid teemasid.
-