Pressiteade

Jaga

Renault suurendas 2009. aastal üleilmset turuosa

Tootevaliku uuendamine ja tootmise suurendamine 2009. aasta voimaldasid grupil aasta teisel poolel edu saavutada ja lopetada aasta suurenenud turuosaga.

Renault’ grupp suurendas oma soiduautode ja kergveokite turuosa 0,1 protsendipunki vorra 3,7%-ni. 4,7% vorra kahanenud maailma autoturul langes Renault’ grupi müük vaid 3,1%, kogumüügini 2,309 miljonit soidukit.

Soiduautode osas saavutas Renault’ grupp turuosa suurenemise 0,2 protsendipunkti vorra 4,3%-ni. Samal ajal kui kogu maailma automüük vähenes 4,2% vorra, suurenes grupi müük 0,7% vorra kuni 2,302 miljoni soidukini.

Lääne-Euroopas kolmandale kohale joudnud Renault’ kaubamärgi müügiedu taga on pohiliselt Megane’i tooteseeria ja Twingo.

Kergveokite turul on Renault’ kaubamärk olnud Lääne-Euroopas esimene juba alates 1998. aastast.

Dacia kaubamärgi läbimüük kasvas Euroopas 91% vorra ja joudis 1,3%-ni kogu turust. Dacia joudis Prantsusmaal kümne enim müüdud kaubamärgi hulka.

Euroopa soiduautode turul suurenes Dacia mudelite Logan, Logan MCV ja Sandero kogumüük 83% vorra ja joudis 214 500 ühikuni.

Renault Samsung Motors suurendas oma turuosa 0,8 protsendipunkti (9,3%-ni) ehk mahuliselt 31% vorra ja tegi sellega Louna-Korea grupi kolmanda suurusega turuks 2009. aastal.

Esimest korda kümne aasta jooksul pärast mitmete turgude, nagu Venemaa ja Rumeenia kokkuvarisemist, on grupi müügimaht väljaspool Euroopat vähenenud, samas jääb müügimaht väljaspool Euroopat ikkagi üle 34% kogu müügimahust.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.