Pressiteade
Sõidu- ja pakiautode turul kasvas Renault’ ja Daciamüük kokku 7%.
Meieeesmärk aastaks 2020 on säilitada oma positsioon Renault’ margi automüügis jaedendada veelgi Dacia kaubamärki. Samuti loodame hoida positsiooni pakiautodeturul, kuid eesmärk on hõivata liidripositsioon, räägib Seesaab meie jaoks olema ka elektrimobiilsuse aasta. Uus mudel, peaaegu 400 kmläbisõiduulatusega ZOE on Eestis juba saadaval, kuid pakume ka teisinullheitega mudeleid: Kangoo ja Master. Elektrisõidukite täielik sortimentvastab nii era- kui ka äriklientide vajadustele.
Sel aastal lisanduvad valikusse ka mudelite Clio, Capturja Megane hübriidversioonid. Tõeline kingitus 15-aastasele Dacia margile saabolema vedelgaasiga käitatavate versioonide pakkumine klientidele väga soodsahinnaga. Tõotab tulla väga töörohke aasta, lisab ta.
Renault
2019. aastal registreeriti Eestis 3437 Renault’ margi sõiduautot.Renault’ tootevaliku juhtivad mudelid on Clio, Captur, Kadjar ja Megane. Väikebussidesegmendis on esikohal Renault Trafic – 145 müüdud sõidukit.
Pakiautode turul hõivas Renault kolmanda koha tulemusega 595müüdud sõidukit, jäädes liidriks keskmise suurusega ja suuremate autodehulgas. Renault Master oli enim müüdud suur pakiauto, Renault Trafic juhib agakeskmise suurusega autode edetabelit.
Dacia
2019. aastal tõusis Dacia 1382 auto müügiga Eesti müügiturul kaheksandale kohale 4,3%-lise turuosaga, kuid eraklientidelemüügi puhul oli see edenemine kuuendale kohale. Mitmed Dacia mudelid Sandero, Dokker ja Lodgy hõivasid oma segmentides liidripositsiooni.Dacia Duster on 537müüdud autoga Dacia margi enimmüüdud mudel – müük kasvas märkimisväärsed 38%, tugevdades omapositsiooni eraklientide müügiturul. Sel aastal tulevad müüki tehasespaigaldatud vedelgaasiga Dusteri versioonid.
Auhinnad
Möödunud aastatähendas ka auhindu. Uut Renault Cliot tunnustas sel aastal rühm Eestiajakirjanikke ning see saavutas Eesti aasta auto konkursil teise koha.