Pressiteade

Jaga

15 aastat Dacia kaubamärgi edu

44 riigis kättesaadav Dacia kaubamärk tähistab 15. sünnipäeva. Alates 2004. aastast on kogu maailmas müüdud juba üle 6 miljoni Dacia eksemplari ja Euroopas 4 miljonit eksemplari. 2019. aastal väljus Mioveni tehase tootmisliinilt viiesaja tuhandes Duster. Eesti turul on Dacia mark leidnud üle 9541 ostja. Kõige populaarsem on Dacia Duster, mille müük näitas 2019. aastal maasturite segmendis märkimisväärset kasvu ja mis on üks eraklientide meelisautosid Eestis.

Alates kaubamärgi uuendamisest 2004. aastal on Dacia müük kogu maailmas olnud 6 364201 eksemplari, millest 4 188 524 on ostnud Euroopa kliendid. Novembri lõpus tähistas Dacia tehas Miovenis, Rumeenias teise põlvkonna viiesaja tuhandenda Dusteri tootmist. Kokku on Miovenis alates esmaesitlusest 2010. aastal toodetud üle 1,7 miljoni Dusteri.



Dacia debüteeris Eestis 2005. aastal ja 15 aasta jooksul on täheldatud imetlusväärset müügi kasvu. Margi Eesti turul olemasolu algusaegadel müüdi 252 autot, 2019. aastal aga juba üle 1300. Kokku on Eesti kliendid ostnud juba üle 9500 Dacia auto.

2019.aastal sai bränd kiidelda märkimisväärse, 27%-lise müügi kasvuga. Praegu on Dacia Eesti eraklientidele müügi osas kuuendal kohal. Kõige populaarsem mudel on Dacia Duster, mis suurendab juba teist aastat järjest oma osakaalu maasturite segmendis ja on üheks eraklientide meelisautoks

Dacia edu põhineb klientide mitmesugustele vajadustele vastavate mudelite täielikul tootevalikul ning lihtsatel ja atraktiivsetel rahastusprogrammidel.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.