Pressiteade

Jaga

Renault uus ideeauto on 100% elektriline Morphoz

Renault tutvustab uut ideeautot Morphoz, et anda aimu sellest, kuhu juba järgmisel aastal nende elektriautode valik liikuda võib. Ideeauto Morphoz tugineb uuel Renault-Nissan-Mitsubishi alliansi ühistöös valminud täiselektrilisel moodulplatvormil CMF-EV. Moodulitest koosnev struktuur võimaldab seadistada autot kahe versiooni vahel: lühike City ja pikem Travel versioon.

Väiksem 4,4 meetrit pikk ja 2,73-meetrise teljevahegaCity versioon suudab ära mahutada põhivarustuses oleva 40 kWh akuploki. 4,8meetri pikkune ja 2,53-meetrise teljevahega Travel versioon mahutab täiendava50kWh võimsusega akuploki, saavutades koguvõimsuse 90 kWh. Laadimine toimubinduktsioonmeetodil nii seisu kui ka sõidu ajal.

Ideeautodele omast uuenduslikkust leiab Morphozi kujustusestkui ka interjöörist. Kapotil on kaks õhuvõtuava, mis jahutavad mootoriplokiümber paiknevaid sõiduki juhtarvuteid. Külgpeeglid on asendatud kaameratega,millest saadud info edastakse tehisintellektile kui kuvatakse ka salongi ekraanidel.Morphoz tutvustab ka uut valgussignatuuri Livinglights, mida hakatakse edaspidikasutama kõigil Renault’ elektrisõidukitel. Reisijate mugavamaks sisenemisekson eemaldatud B-piilarid.

Futuristliku rooliratta keskel paikneb10,2-tolline ekraan, millel kuvatakse peamist sõidu- ja ohutusalast infot.Rooliratta taha jääb aga kaarduv ekraan, mis ühendab nii näidikupaneeli kui kamultimeediaekraani funktsioonid. Sõitjateruum on seadistatav “Share” režiimi, mistähendab, et kaassõitjaiste on pööratav seljaga sõidusuunda ning võimaldab niireisijatel istuda nägudega vastakuti. Travel versioonile ümberlülitudes liiguvad tagumised istmed automaatselttahapoole.

Morphoz pakub 3. taseme autonoomset juhtumist. See tähendab, et juhtvõib käed roolilt tõsta ja lubada sõidukil ise juhtida olukordades nagumaanteesõit ja liiklusummikud. Siiski peab juht olema iga hetk valmis juhtimiseüle võtma.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.