Pressiteade

Jaga

Renault Mégane läbis uuenduskuuri ning saab valikusse pistikhübriidi

Renault Mégane mudelirivi uueneb ning luukpära ja universaal saavad E-TECH Plug-in pistikuhübriidi mudelid. Uuenenud Mégane jõuab müügile tänavu suvel. Pistikhübriididest tuleb esmalt müüki universaalkerega pistikhübriid, hiljem lisandub ka luukpära.

Uuenenud Mégane on varustatud160hj E-TECH Plug-in pistikuhübriidajamiga. Seda tehnoloogiat on Renaultkasutanud ka Vormel 1 sarjas. Hübriidajami moodustavad uue põlvkonna1,6-liitrine ja 4-silindriline bensiinimootor, kaks elektrimootorit jainnovaatiline multimode käigukast.

9,8 kWh (400V) akupakiga MéganeE-TECH Plug-in suudab sõita 100% elektrilisena sõidukiirustel kuni 135 km/h.See võimaldab esialgsetel andmetel saavutada elektriliseks sõiduulatuseks 50 kmkombineeritud tsüklis ja 65 km linnasõidul. E-TECH Plug-in alustab sõitu alatielektri jõul.

Ka auto välimust ning salongi onvärskendatud. Baasvarustusse on lisatud uued Pure Vision LED esituled,kusjuures LED tehnoloogiat kasutavad ka taga- ja udutuled. Sõitjateruumistleiab 9,3” multimeediaekraani ja 10,2” näidikupaneeli, mis võimaldavad kasutadakäepärasemaks muudetud Renault Easy Link multimeediasüsteemi. Sõidumugavust jaohutust lisavad uued juhiabifunktsioonid.

Uuenduskuuri läbivad kaMégane R.S. ja R.S. Trophy. Kummagi jõuallikaks on 300 hj ( ) 1,8 lotsepritsega turbomootor, seesama tuksub ka Alpine A110 kapoti all. EDCautomaatkäigukastiga versiooni pöördemoment on 420 Nm (+30 Nm võrreldes eelmisemudeliga), käsikäigukastiga versioonil aga 400 Nm. Trophy muudab erakordseltsooritusvõimeliseks Cup veermik. Piiratud libisemisega mehaaniline Torsen®diferentsiaal muudab kurvisõidu stabiilseks. Võrreldes Mégane R.S-iga on Trophyamortisaatorid 25% ja vedrustus 30%, stabilisaatori seadistus aga 10% võrrajäigem.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.