Pressiteade

Jaga

Renault Grupp säilitas möödunud aastal positsiooni põhiturgudel

Möödunud aastal müüs Renault Grupp kokku 3,8 miljonit sõidukit. Sellega säilitati 4,25 protsendiline turuosa. Tänu uue Clio edule kasvas viimase kvartali müük.

Eelneva aastaga võrreldes vähenes müüdud sõiduautode arv3,4 protsendi võrra. Elektrisõidukiteülemaailmne müük kasvas aga 23,7% - müüdi 62 447 sõidukit. Väikesteelektriliste tarbesõidukite segmendis on jätkuvalt vaieldamatuks liidriks KangooZ.E., kus kasv on olnud 20% - müüdud on 10 095 sõidukit. Hiinas lasi kontsernnovembris välja Renault City K-ZE, mida müüdi kahe kuuga 2 658 sõidukit.

„Kontserni müük kasvasviimases kvartalis tänu uute toodete edule kontserni põhiturgudel nagu Euroopa,Venemaa ja India, kus Renault näitab jõulist kasvu,“ sõnas Renault Grupi müügija regioonide asepresident Olivier Murguet.

Väikeste tarbesõidukite segmendis kasvas kontserni maht 0,7%, saavutades uue müügirekordi.Juba seitsmendat aastat järjest saavutas müügirekordi ka Dacia kaubamärk. Kasvutaga olid Dusteri ja Sandero edu.

Renault Grupile kuuluva Lada müük kasvas 0,6% 362 356 sõidukini, millega kinnitati 20,7%turuosaga juhipositsiooni Venemaal. Enim müüdavateks sõidukiteks olid LadaGranta ja Lada Vesta.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.