Pressiteade
Uue kolmesilindrilise TCe 100 ECO-G turbomootorimaksimaalne pöördemoment 170 Nm avaldub 2000 p/min juures. ECO-G CO2 heitmetaseon analoogse bensiinimootoriga võrreldes 10 protsenti madalam. ECO-Gmootoriga sõidukid võivad kütusena kasutada nii bensiini kui ka vedelgaasi,kummagi jaoks on spetsiaalne kütusepaak. Kui mõlemad paagid on täis, suudabsõiduk läbida enam kui 1000 km.
Dacia ECO-G mootoriga sõidukid on varustatud spetsiaalseteohutusmeetmetega, mis võimaldab neid piiranguteta kasutada. LPG-seadmedpaigaldatakse Daciatele juba tehases. Mootor on algusest peale loodud kasutamakütusena nii bensiini kui ka vedelgaasi. Tehnosüsteemi täiendavad turvameetmed:tagasivooluklapp, 80% täitepiiraja, voolupiiraja, solenoidventiil jakaitseventiil.
Ühelt kütuselt teisele ümberlülitamine käib kahel viisil:automaatselt, kui LPG paak saab tühjaks, või käsitsi vastava lüliti abil, misasub sõiduki salongis. Näidikupaneelil kuvatakse ka LPG paagi kütusenäidik.
Dacia LPG sõidukid on väga konkurentsivõimelise hinnaga,võrreldes bensiinimootoriga mudelitega on hinnatase sama. LPG kütus on agamärkimisväärselt soodsam.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.