Pressiteade
Renault E-Tech mudelid kasutavad kahteelektrimootorit ning innovatiivsetmultimode-käigukasti. Hübriidide käivitamiseks kasutatakse elektrimootorit, misvõimaldab liikuma hakkamisel rakendada maksimaalset pöördemomenti.
Clio E-Tech hübriidajami aku mahutab 1.2kWh. Linnas suudab hübriid sõita 80 protsenti ajast vaid elektri jõul, sõidukiiruselkuni 70 - 75 km/h. Võrreldes dCi 115 sisepõlemismootoriga mudelitega on hübriidmudelid vaid 10 kilogrammi raskemad.
Captur E-Tech pistikhübriidielektrimootor ja 9,8 kWh mahutavusega aku võimaldavad uuel Capturil sõita 100protsenti elektrilisena 50 kilomeetrit tippkiirusel 135 km/h ja linnasõidul 65kilomeetrit (WLTP). Kombineeritud tsüklis onplaneeritav kütusekulu 1,5 l/100 km ja keskmine CO2 heitmetase 34 g/km (NEDC).
Aastaks 2022 plaanib Renault elektriliste mudelitevalikut, kuhu kuulub kaheksa täiselektrilist mudelit ja kaksteist täishübriidi ningpistikhübriidi.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.