Pressiteade

Jaga

Prantsumaal avati esimene 'Renault City' kontseptsioonipood

Renault avas Val d'Europe kaubanduskeskuse südames asuva kontseptsioonipoe „Renault City”, mis on avatud seitse päeva nädalas. Selle uue müügisaali formaadi abil loodab Renault jõuda tavakasutajatele võimalikult lähedale. Uudne kontseptsioonipood pakub külastajatele võimaluse avastada Renault brändi ning jälgida selle lugu.

Renault Gruppavas koostöös Sofibrie Groupiga (Havardi perekond) Seine-et-Marnes Val d'Europekaubanduskeskuses oma esimese Renault City kontseptsioonipoe. Selle uueeksperimentaalse, kuid jätkusuutliku vormingu abil, mis asub suurekaubanduspiirkonna südames, on Renault asumas võimalikult lähedale paikadele,mida nende tarbijad kõige sagedamini külastavad. Heaks selliseks paigaks onkaubanduskeskused.

“Renault Cityavamine Val d'Europe'is on Renault ja Philippe Havardi juhitud Sofibrie Grupieeskujuliku koostöö tulemus. See vastab autokliendi teekonna arengule,koondades digitaalse ja füüsilise maailma, mis võimaldab meil suhelda oma potentsiaalseteklientidega nende ostuprotsessi kõige varasemal hetkel,” ütles Renault GrupiPrantsusmaa piirkonna vanem asepresident Ivan Segal.

Poe juhataja javiis giidi saadavad külastajaid ekskursioonil, mis tutvustab Renault uusimaiduuendusi. Kontseptsioonipood on üles ehitatud mitmele alale: kahe viimase sisepõlemis-ja elektri- või hübriidmootoriga sõiduki näituseala ning digitaalsete lahendustegavarustatud infonurgad.

Külastajad saavadteha proovisõitu poe esindajate saatel ja tellida valitud sõiduki kohapealkaubandusnõustaja abiga.

Renault Cityannab võimaluse ka uute teenuste testimiseks. Esindajad saavad klientideleesitada tahvelarvutitel kasutatud sõidukite pakkumisi ja klientidel on võimalustellida varuosi ja lisaseadmeid, mis tarnitakse Renault Citysse põhimõttel"klõpsa ja korja peale".

Renault kasutab esimesetesti tulemusi, et uurida selle kontseptsiooni kasutusele võtu olulisust teisteskaubanduskeskustes või sarnastes Prantsusmaal kõige sagedamini külastatavateskohtades.

Renault Cityavamine on osa üldisest strateegiast uute Renault kontseptsioonipoodidejuurutamiseks. 2018. aastal avati Stockholmis ja Berliinis kakselektrisõidukitele pühendatud Renault elektrisõidukite kogemuskeskust.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.