Pressiteade
Black Swan onvarustatud kahe sõltumatult töötava 100% elektrilise ajamisüsteemiga, seega eivaja need generaatori ega sisepõlemismootori toetust ning töötavad saaste- jamüravabalt. Iga propeller on ühendatud kahe akupakiga, mille nominaalvõimsus on10 kW (20 kW maksimaalvõimsusel). Akude kogumass on 278 kg, mis on kergem kuisisepõlemismootoriga väikelaeva kütusepaak. Kaks kuni kolm tundi kestvalaadimisega suudab väikelaev teha kahetunnise sõidu.
”Meil on hea meel, et saime toetada Black Swan projektikoostöös Seine Alliance’i ja Green-Visioniga. Tõestasime, et omaelektrisõidukite akusid energiamahutitena taaskasutades saame kiirendadaenergiasüsteemi ümberkujundamist,“ ütles Groupe Renault vanemasepresidentelektrisõidukite alal Gilles Normand.
Laeval kasutatavad akud on pärit Renault’elektrisõidukitelt, mis peale ümber töötlemist alustavad laeval uut elukaart. Sel moel ei ole vaja akude tootmisekskasutada uut toorainet ega ka energiat.
Ajakirjanikeleesitletakse uudismudelit 2020. aasta algul, kui kõik vajalikud kooskõlastusedBlack Swani kasutuselevõtmiseks on saadud. Seine Alliance’I eesmärk on kogu laevastik täielikult elektriliseksmuuta aastaks 2024.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.