Pressiteade
Valikus on kokku kuus mootorit: bensiinimootorid võimsusega100 hj, 130 hj ja 155 hj, diislimootorid võimsusega 95 hj ja 115 hj. Samuti onvalikus E-TECH pistikhübriidmootor, millega on võimalik laetult läbida 45 kmkuni kiirusel 135 km/h.
„Alates 2020. aastast on uus Captur oma klassi esimenelaetav hübriidmudel. Oleme välja töötanud ainulaadse hübriidülekandesüsteemi jaenergiahaldusstrateegia, mis tuleneb otseselt meie F1 tehnoloogiast,“ ütleskontserni tegevjuht Thierry Bolloré.
Uue põlvkonna Captur on eelmisest 110 mm võrra suurempakkudes kõrvalistujale 17 mm jagu rohkem jalaruumi. Tagumisi istmeid onvõimalik 16 cm võrra nihutada vastavalt sellele, kus rohkem ruumi tarvis on. UueCapturi maksimaalne pagasiruum on 536l.
Varustusest leiab traditsiooniliselt C-kujulised nüüd jubatäisledtuled, interjööris toetab Renault „Smart Cockpit“ visiooni 9,3 tollinemultimeediaekraan. Sõiduabide valik on samuti lai – teiste seas liiklusvoolulekohalduv püsikiirusehoidja, pimenurgaandur ja 360-kraadine parkimiskaamera.
Uuel Renault Capturil on ka osa Renault Grupi „Drive theFuture“ strateegia plaanist, mille üks eesmärkidest on 2022.aastaks tullaturule autonoomse juhtimisega varustatud mudeliga.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.