Pressiteade
A110Son Alpine’i sportauto neljas mudeliversioon. Esimene neist oli A110 PremièreEdition, mis toodi turule 2017. aastal, mida toodeti vaid 1955 eksemplari. Järgmisekstuli Pure, mis on valikus kõige askeetlikum ja loodud puhtaks sõiduelamuseks.Seejärel Légende, mis võttis koha sisse praktilise GT autona. Mudelivaliku tippA110S on kergekaaluline kupee, millel võimsam mootor ning spetsiaalveermik.
Alpine´ipeainsener Jean-Pascal Dauce: “Varasemad A110 versioonid olid elamusküllastsõidunaudingut pakkuvad ning oma põhiolemuselt lähedased algupärasele 1970 aastateA110-le. A110S-i iseloom on aga täiesti erinev. Spetsiaalselt kohandatudveermik muudab selle fokuseeritud sportautoks. Stabiilsus suurtel kiirustel jatäpne juhitavus on selle kaks peamist omadust. Kuigi meie tänavasõiduautodel eiole ringiajad kunagi esmaseks prioriteediks, on uus A110S siiski kiirem kuiteised A110 mudeliversioonid. “
Väliskujustuseskasutatud elemendid väljendavad auto sportlikku karakterit: süsinikkiust oranživärvi lipudetailid tagapiilaritel, must Alpine mudelinimetus üle tagaosa,oranžid pidurisadulad ja tumeda viimistlusega veljed eristavad Alpine A110Steistest.
Sõitjateruumison iseloomulik element oranžid tikandid, erinevalt teistel A110 mudelitelkasutatud sinistest. Musta värvi Dinamica polstriga on kaetud lagi,päikesesirmid ja uksepaneelid. Pedaalid ja jalatugi on alumiiniumist ninginterjööris märkab samasuguseid süsinikkiust ja oranžide elementidegalipumotiive nagu väljaski.
Elektrooniliststabiilsuskontrolli on ümber seadistatud, eeskätt Track režiimis, saavutamaks täpsustja stabiilsust. ESC saab ka täielikult välja lülitada. Põhivarustuses onvõimsad Brembo pidurisadulad ja 320 mm pidurikettad, mis teistel A110 mudelitelon saadaval valikvarustusena.
1.8-liitrineneljasilindriline mootor on küll sama, ent turboülelaaduri survet onsuurendatud 0.4 baari võrra. See lubab mootoril toota 292 hobujõudu jasaavutada tippkiiruseks 260 km/h. Nullist sajani kiirendus on sealjuures 4,4sekundit.
Tippvõimsus292hj avaldub 6400p/m juures, mis on 400 p/m kõrgemal kui teiste mudelitepuhul.320 Nm pöördemoment on saadavalvahemikus 2000 – 6400 p/m. Võimsuse tagasillale kandmise eest vastutab7-käiguline topeltsiduriga Getrag käigukast. Elektrooniline diferentsiaalhoolitseb aga selle eest, et A110S sööstaks kohalt minimaalsetühjaltkaapimisega.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.