Pressiteade

Jaga

Alpine A110S on perekonna kiireim võsuke

Alpine A110S on Alpine’i mudelivaliku uusim liige. Neljasilindrilisest 1,8-liitrisest turbomootorist on suudetud välja pigistada 292 hobujõudu, mis on 40 hj rohkem kui teistel A110 versioonidel. Tippklassi A110 vedrustus on 50% jäigem ja veermikku on 4 mm võrra langetatud. Alpine A110S saavutab tippkiiruseks 260 km/h.

A110Son Alpine’i sportauto neljas mudeliversioon. Esimene neist oli A110 PremièreEdition, mis toodi turule 2017. aastal, mida toodeti vaid 1955 eksemplari. Järgmisekstuli Pure, mis on valikus kõige askeetlikum ja loodud puhtaks sõiduelamuseks.Seejärel Légende, mis võttis koha sisse praktilise GT autona. Mudelivaliku tippA110S on kergekaaluline kupee, millel võimsam mootor ning spetsiaalveermik.

Alpine´ipeainsener Jean-Pascal Dauce: “Varasemad A110 versioonid olid elamusküllastsõidunaudingut pakkuvad ning oma põhiolemuselt lähedased algupärasele 1970 aastateA110-le. A110S-i iseloom on aga täiesti erinev. Spetsiaalselt kohandatudveermik muudab selle fokuseeritud sportautoks. Stabiilsus suurtel kiirustel jatäpne juhitavus on selle kaks peamist omadust. Kuigi meie tänavasõiduautodel eiole ringiajad kunagi esmaseks prioriteediks, on uus A110S siiski kiirem kuiteised A110 mudeliversioonid. “

Väliskujustuseskasutatud elemendid väljendavad auto sportlikku karakterit: süsinikkiust oranživärvi lipudetailid tagapiilaritel, must Alpine mudelinimetus üle tagaosa,oranžid pidurisadulad ja tumeda viimistlusega veljed eristavad Alpine A110Steistest.

Sõitjateruumison iseloomulik element oranžid tikandid, erinevalt teistel A110 mudelitelkasutatud sinistest. Musta värvi Dinamica polstriga on kaetud lagi,päikesesirmid ja uksepaneelid. Pedaalid ja jalatugi on alumiiniumist ninginterjööris märkab samasuguseid süsinikkiust ja oranžide elementidegalipumotiive nagu väljaski.

Elektrooniliststabiilsuskontrolli on ümber seadistatud, eeskätt Track režiimis, saavutamaks täpsustja stabiilsust. ESC saab ka täielikult välja lülitada. Põhivarustuses onvõimsad Brembo pidurisadulad ja 320 mm pidurikettad, mis teistel A110 mudelitelon saadaval valikvarustusena.

1.8-liitrineneljasilindriline mootor on küll sama, ent turboülelaaduri survet onsuurendatud 0.4 baari võrra. See lubab mootoril toota 292 hobujõudu jasaavutada tippkiiruseks 260 km/h. Nullist sajani kiirendus on sealjuures 4,4sekundit.

Tippvõimsus292hj avaldub 6400p/m juures, mis on 400 p/m kõrgemal kui teiste mudelitepuhul.320 Nm pöördemoment on saadavalvahemikus 2000 – 6400 p/m. Võimsuse tagasillale kandmise eest vastutab7-käiguline topeltsiduriga Getrag käigukast. Elektrooniline diferentsiaalhoolitseb aga selle eest, et A110S sööstaks kohalt minimaalsetühjaltkaapimisega.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.