Pressiteade
Tarbesõidukite uus kujustus kannab ühiseid disainijooni terveRenault' mudelivalikuga, sealhulgas C-tähe kujulised esituled. Mõlema masinakaubaruum on saanud LED-valgustuse, mis võimaldab töötada kõiksugustesvalgustingimustes.
Renault Master: võimekas vanem vend
Renault Master tuli turule 1980. aastal ning kokku on müüdudenam kui 2,4 miljonit eksemplari. Mudeli teine põlvkond tuli turule 1997.aastal ja kolmas aastal 2010. Neljanda põlvkonna Master on saadaval 350 eriversioonis, neljas pikkuses ja 8 - 22 m3 kaubaruumiga.
Renault’ suurimat kergtarbesõidukit on seest ja väljastpõhjalikult putitatud. Kabiini ehivad kroomitud iluliistud, polstrimaterjalidning juhi töökoht meenutab mobiilset kontorit.
Neljas Master tuleb uue 2.3 dCi mootoriga. Sel on rohkemvõimsust ja pöördemomenti (vastavalt 180hj ja 400 Nm) ning autol on madalamkütusekulu. Sääst on kuni 1l/100 km. Jõuallikad on olenevalt mudeliversioonistvastavuses Euro 6d-TEMP / Euro VI standardiga. Kasutatud on selektiivsetheitmevähendussüsteemi (SCR).
Masteri juhiabisüsteemid muudavad sõitmise ohutumaks:põhivarustuses on küljetuule abi Side Wind Assist, mis aktiveerubkiirustel üle 70 km/h ja aitab juhti tugeva küljetuule korral. Lisaks onMasteril pimenurga- ja sõidurajalt kõrvakaldumise hoiatus ja palju muud.
Renault Trafic: mudeliperekonna eeskujulik keskmine laps
Traficut hakati müüma samal ajal, mis Masteritki: aastal1980. Müüdud on üle 2 miljonit Traficut. Trafic 2 alustas oma teekonda aastal2000 ja kolmas põlvkond 14 aastat hiljem. Trafic 4 on saadaval 275 versioonis,kahes pikkuses ja kõrguses, kaubaruumi mahuga 3.2 - 8.6 m3.
Jõuallikaks on uued 2.0 dCi mootorid, mis on vastavuses Euro6d-TEMP standardiga, mille tõttu on kütusekulu vähenenud. 145 hobujõulistelmudelitel lausa 0.6 l/100 km kohta.
Mobiilse kontori idee on laienenud Traficule. Kaassõitjaisteon kokkuklapitav ja kujutab endast töötasapinda arvuti jaoks. Traficu kabiinison panipaiku 90 liitri jagu, sealhulgas kaassõitja istme alune 54-liitrinepanipaik. Renault Trafic pakub pikimat kaubaruumi oma segmendis, kuni 4,15 m.
Juhiabisüsteemid on tasemel: laivaatepeegel toimib pimenurgapeeglinaja pakub enam kui kaks korda suuremat vaatevälja paremal küljel.
Renault Grupp töötab selle nimel, et saavutada juhtivpositsioon ülemaailmsel tarbesõidukite turul, vastavalt strateegilises plaanis DriveThe Future (2017-2022) püstitatud eesmärkidele.
Plaani lõppeesmärgid on: tarbesõidukite müügikasv enam kui40% ja turuosa kahekordistamine 24%-lt enam kui 50%-le. Samuti tahetakseelektrifitseerida kõik kaubikud oma mudelivalikus. Renault-Nissan-Mitsubishiallianss tahab olla tarbesõidukite turuliider maailmas müügimahuga 2,5 miljonitsõidukit.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.