Pressiteade
Uue rekordiomaniku väljatöötamisel on keskendutud kolmele asjale: võimalikult suurkaalukadu, parandatud aerodünaamika ja edasi arendatud veoteljed. Trophy-Rkasutab sama 300-hobujõulist mootorit, mis standartne Megane R.S. Trophy.See-eest on Trophy-R on tavaversioonist ligi 130 kilogrammi kergem.
5. aprillil sõideti välja ka Renault rekord. NürburgringiNordschleifel ehk Põhjasilmusel saadi kirja aeg 7:45.389. Ühe ringi pikkus on20,832 kilomeetrit.
Renault Sport on Megane R.S. Trophy-R arendamisel käedlöönud mitme erineva partneriga: Akrapovič on ehitanud väljalaskesüsteemi,Brembolt tulid pidurid, Bridgestone on abistanud rehvidega, Öhlinsamortisaatoritega ja Sabeltilt tulid korvistmed.
Megane R.S.-i ja Nürburgringi ajalugu on olnud tihedaltseotud üle 10 aasta. 2008. aastal sõideti välja kiireim aeg esiveolistetootmisautode seas: Megane R.S. R26.R tegi ühe ringi kaheksa minuti ja 17sekundiga. Kolm aastat hiljem tegi Trophy teine põlvkond uue rekordi: 8:07.97.2014. aastal sõideti esmakordselt ring alla kaheksa minuti (7:54.36) ja autoksoli kolmanda põlvkonna Megane R.S. Trophy-R version. Selle ja kõige hiljutisemarekordi sõitis välja Laurent Hurgon.
24. mail toimubTrophy-R esmaesitlus. Esitlus toimub Monacos enne vormel-1 etappi, kus astuvadüles Renault F1 tiimi sõitjad Daniel Ricciardo ja Nico Hülkenberg.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.