Pressiteade
Renault Grupi müüdud autode ja tarbesõidukite kogus langesesimesel kvartalil 5,6% võrra ülemaailmsel autoturul, mis oli samuti languses (-7,2%).Grupi turuosa püsib stabiilsena ja on hetkel 4,1% (+0,1% 2018. aasta 1.kvartaliga võrreldes).
Euroopas kasvas Grupi müük (+2%), kuid turg ise oli languses(-2,4%). Grupi hea müük oli tingitud Clio ja Dusteri populaarsusest.
Venemaal jäi müük samale tasemele, mis eelmine aasta. Turuosaoli 28,5%. Lada Granta oli Venemaal Grupi parim müügiartikkel.
Brasiilias kasvas müük 29,4% võrra ning saavutatirekordturuosa (8,9%).
Argentiinas ja Türgis kasvab Grupi turuosa stabiilselt,olgugi et müük on vastavalt 47% ja 42% langenud. Mõlemal turu langus on vastavalt49% ja 44%.
Uued mudelid jõuavad peagi müügile: käesoleva aasta sügiseljõuab Euroopas turule uus Clio, Venemaal Renault Arkana, Indias Triber jaHiinas City K-ZE.
Autotööstuse tulu AVTOVAZ-ita oli 10 916 eurot, (-4,8%). Tuludevähenemine oli peamiselt tingitud negatiivsest mahumõjust (-4,7 punkti) ja müügivähenemisest partneritele (-3,1 punkti). Valuutafektil oli samuti negatiivnemõju (-1,5 punkti), sest Argentina peeso, Brasiilia reaal, Vene rubla ja Türgiliir devalveeriti.
AVTOVAZ-i tulu oli esimeses kvartalis 767 miljonit eurot(+7,1%). Kasvu taga on Lada edukas müügitöö hoolimata negatiivsestvaluutakursside muutuste mõjust (67 miljonit eurot).
2019. aastaväljavaade
2019. aastal on oodata ülemaailmse müügi vähenemist (-1,6%).
Euroopa turule ennustatakse stabiilsust eeldusel, et Brexitei tule leppeta.
Vene ja Brasiilia turgudele prognoositakse kasvu, vastavalt 3%ja 10%.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.