Pressiteade
Renault E-TECHhübriidtehnoloogia võimaldab Cliol akusid aeglustamisel ja pidurdamisel kiirestilaadida. Auto alustab sõitu täiselektrilises režiimis, mis koos kiireakulaadimisega aeglustamisel tähendab, et kuni 80% ajast on linnas võimaliksõita elektri jõul. Tulemuseks on ligikaudu 40% väiksem kütusekulu, võrreldestavapärase sisepõlemismootoriga.
Valikust ei puudu ka uuedbensiini- ja diiselmootorid. Nende võimsus jääb vahemikku 65 – 130 hj.Renault-Nissan-Mitsubishi alliansi koostöö tulemusel on valminud uued 1,0 TCeja 1,3 TCe bensiinimootorid.
Esmakordselt Renault mudelivalikus kasutatav kolmesilindriline 1,0 TCeturbomootor on kontserni ühistöös valminud uusim jõuallikas. See 100 hj ja 160Nm mootor on oma eelkäijast, TCe 90-st 10 hj ja 20 Nm jagu võimsam, kuidmadalama kütusekulu ja CO2 heitmetasemega. TCe 100 on esialgusaadaval vaid 5-käigulise käsikäigukastiga.
Uus Clio on saadaval ka 1,5Blue dCi diiselmootoriga, mis on loodud intensiivseks kasutamiseks ja sobibhästi ettevõtete autoparki. See jõuallikas vastab uusimateleheitmestandarditele - selektiivne katalüütiline heitmevähendussüsteem SCR ontõhusaim heitgaaside järeltöötluseks lämmastikoksiidi (NOx) eraldamisel.
CMF-B: uusplatvorm
Uus Renault Clio on esimene mudel, mis on ehitatud uuele CMF-Bplatvormile.Arendustöö algas 2014.aastal Guyancourt’i tehnokeskuses ja see platvorm koosneb eelmise põlvkonnaClioga võrreldes 85% ulatuses uutest komponentidest.
CMF-B on varasemast ligemale 50 kg kergem, eeskätt on kaalu vähendatudkere, telgede ja mootorikatte osas. Kasutatud on spetsiaalset põhjakatet, misparandab aerodünaamikat. Need uuendused võimaldasid vähendada kütusekulu jaheitmetaset. Uue Clio salongis on ka vaiksem, see on saavutatud mootorimüraparema isoleerimise abil. Müratase on 1,5 kuni 2 dB võrra madalam kiirustelkuni 130 km/h.
Aastaks 2022 toodetakse 70% Renault-Nissan-Mitsubishi ja 80% RenaultGrupi sõidukitest ühiste CMF (Common Module Family) platvormide alusel.
Uute juhiabilahendustehulgas on 360° kaamera ja aktiivne hädapidurdus, mis suudab tuvastadajalakäijaid ja jalgrattureid – mõlemad on esmakordselt Renault mudelivalikus. Neistmärkimisväärseim on aga maanteesõidu- ja ummikuabi Highway & Traffic JamCompanion, mida seni linnaautode segmendis ei pakutud. See abisüsteem kujutabendast esimest sammu autonoomse juhtimise suunas.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.