Pressiteade
“2015.aastast alates on Kadjar olnud Renault mudelivalikus kesksel kohal. Enam kui450 000 rahulolevat klienti rohkem kui viiekümnest riigist teeb sellesttõelise rahvusvahelise mudeli. Uustulnuk kinnitab seda positsiooni uuendatud jastiilsema disainiga, täiustatud mugavusega ja parema kvaliteediga,“ ütlebRenault C-segmendi turundusdirektoriasetäitja, Olivier Tschanhenz.
Tõsinemaastikuvõimekus
Kadjari nelikvedu on tänu Nissani ekspertiisile nüüd veelgi rafineeritum.Kadjar püsib libedatel teedel ning lahtisel ja pehmel pinnasel kindlalt teel.
Lisaks pole ohtu, et auto peaks põhja peale kinni jääma, sest sel onkliirensit tervelt 200 mm jagu. Tõusu- ja laskumisnurgad on samuti maasturiteleomased, vastavalt 17 ja 25 kraadi.
Nelikveokolm valikut
Kadjari nelikveol on kolm eri seadistust:
EsiveoliselKadjaril rohkem pidamist
Esiveolistelmudelitel on nüüd Extended Gripsüsteem. See libisemisvastane funktsioon parandab pidavust, et sõit oleksraskesti läbitaval pinnasel lihtsam. Keskkonsoolil, käigukangi taga on rullik,mille abil saab valida kolme erineva taseme vahel.
UusKadjar saabub Eestisse uue aasta alguses. Sel saab olema kolm varustustaset:Life, Zen ja Intens. Hinnad algavad vastavalt 17990, 20190 ja 22490 eurost.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.