Pressiteade
Renault-Nissan-Mitsubishiallianss andis teada, et müüs 2018. aastal 10 756 875 sõidukit.Sellega kinnistas ühing oma positsiooni maailma juhtiva autokontsernina.
Renault ja Dacia mudelite nõudlus oli suurim Cliole,Capturile ja Sanderole. Nissan edukaimad olid X-Trail/Rogue ning Sentra/Sylphy.Mitsubishi see-eest üllatas Eclipse Crossi ja XPANDER-iga.
CMF platvormile ehitatud mudelid näitasid 2018. aastal kasvu.Sellele aitasid kaasa uue Renault Kwidi ülemaailmne edu ning Nissan Frontierisuurendatud tootmisega. Viimane neist valmis Renault ja Mercedes-Benzi koostöötulemusel.
Nõudlus tarbesõidukite järele kasvas kõigil liikmetel.Renault’l näitasid head minekut Kangoo, Master ja Trafic. Nissan Navara jaTerra ning Mitsubishi Triton olid Jaapani tootjate parimad tegijad. Drive the Future plaani üksvõtmetegureid ongi tootjate vahel sünergia loomine, et CMF platvormidelerajatud mudelid oleksid rikastatud ühisest koostööst.
2018. aastal kinnitas allianss oma pühendumust nullsaaste sõidukitele.2010. aastast on kolmik müünud kokku 724 905 elektriautot Renault Zoe jaNissan Leafi juhtimisel.
Müüginumbrid 2018.aastal
·RenaultGrupp - 3 884 295 (+3,2%)
·Nissan -5 653 683 (-2,8%)
·Mitsubishi– 1 218 897 (+18,3%)
Plaan jätkumine
Alliansi liikmed keskenduvad veelgi enam jagatudplatvormidele, prognoosides, et 2022. aastal müüakse üheksa miljonit sõidukitneljal ühisel platvormil.Ühistejõuallikatega autodega müük küündib 75%-ni kogumüügist. Lisaks kavatsetakse 2022.aastaks turule lasta 12 nullsaastega elektriautot ja 40 sõidukit erinevateautonoomsustasemetega.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.