Pressiteade
Tiitli nimel võistlesid 14 sportautot, millekoguväärtuseks oli üle nelja ja poole miljoni euro. Võitja otsustatiPrantsusmaal, Circuit de Charade’i ringrajal Saint-Genès-Champanelle’is, kusTopGeari ajakirjanikud panid nad põhjalikult proovile.
Testimine ei jäänud vaid ringraja piirdesse. A110-gasõideti üle 600 kilomeetri läbi Prantsusmaa, et jõuda eelmainitud ringrajale.Tiitli nimel konkureerisid mitmekesistes testides sellised masinad nagu Ferrari488 Pista, Porsche 911 GT2 RS ja McLaren 660LT.
Žüriil oli auto kohta öelda järgmist: „See onsuurepäraselt tasakaalustatud auto, millel on nobe juhitavus ja jõuliselt vabaenergia. Sõites A110-ga koged puhast sõiduelamust ja see on meie 2018. aastasportauto.“
Võitja mudeli kujustamisel peeti silmas niisõitja mugavust kui ka tipptasemel võimsust, mis võimaldas autol teha kõike,mida ajakirjanikud masinalt nõudsid. Auto on väga kerge kaaludes tühjalt vaid 1080kilogrammi. Sel on topelt-õõtshark vedrustus ja 1.8-liitrine turbomootor, mistoodab 248 hobujõudu.
A110-l on kolm erinevat varustustaset:Première, Pure ja Légende. Esimest toodeti 1955 eksemplari ja kõik müüdi äraviie päevaga. Tootmiskogus oli justkui austusavaldus margi asutamisaastale. Praeguon saadaval Pure ja Légende variandid.
Pure on keskendunud sünergiale juhi ja masinavahel ning see peegeldub mudeli minimalistlikus ülesehituses. Kolmestolemasolevast variandist on Pure kõige kergem. Sel on 13,1-kilogrammised Sabeltkorvistmed ja 17-tollised valuveljed. Nahast ja mikrokiududest polsterdus koos mattvärvidessüsinikkiust sisedetailidega tuletab juhile meelde, et Pure on sportlik isend.
Viimane neist sarnaneb rohkem GT-tüüpi autole,mis pakub rohkem naudingut pikkadel teekondadel. Sel on kuuel eri moelreguleeritavad istmed ja Focal-helisüsteem, mis on kohandatud just Légende’ile.
Võiduauto kohta saad lugeda TopGear-i kiirusenädalaväljaandest.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.