Pressiteade
Aastaks 2030 elab enam kui 70% rahvastikust linnades.Koos netikaubanduse jätkuva arenguga kasvab ka kaubatellimuste maht. Suuremnõudlus tähendab teedel suurenenud liiklusmahtu. EZ-PRO on loodud tarneahelaviimaste kilomeetrite jaoks kohalikust kaubakeskusest kliendini.
EZ-PRO kontseptmudeli juhtmoodul võib teha kaubatarneid või juhtidamitut robotmoodulit ja hallata nende tehtavaid vedusid. See koosneb kahestosast: kabiin operaatorile ja ruum veetava kauba tarbeks. EZ-PRO juhtmoodulisistuva operaatori töö on jälgida, et kaup jõuaks õigeks ajaks õigesse kohta.
Ergonoomilise kujundusega kabiinis on moodulitest kokpit, mida saabkülgmises asendis kasutada mobiilsetöölauana, otsevaates aga autonoomse sõidu jälgimiseks ja kontrolliks.
Kabiini ja kaubaruumi eraldab toonitud klaaspind, mis ümbritseb kakontrolli- ja juhtimiskeskust, vähendades pimenurki ja tagades nähtavusekõikjal sõiduki ümbruses.
Operaator pole sõidukis pelgalt kaasreisija, vaid saab juhthoova abilmasinat juhtida, kui autonoomse sõidu režiim on välja lülitatud. Nelikrooliminevõimaldab manööverdada ka kõige kitsamatel tänavatel.
Juhita robotmoodulites on erinevate funktsioonidega konteinerid.Kullerid saavad seal hoiustada pisipakke või kasutada suurte kaubamahutitena.Lisaks ei takista miski neid kasutamast toiduautona või mobiilse kauplusena.Küljeuksed avanevad ülespoole, mis võimaldab ligipääsu sõidukisse. Automaatseltväljaliuglev astmelaud pakub hõlpsat juurdepääsu.
Kui operaator ei soovi kolonnis liikuda, on moodulid võimelised liikumaka autonoomselt. Juhised sisestatud, liiguvad need iseseisvalt sihtpunkti. Sõidukidsuudavad ka tagurdada ning märgutuled ees ja taga annavad teada, mis suunasmoodul liigub.
EZ-PRO kujustamisel on silmas peetud selle sobitumist linnakeskkonda.Alumiiniumist kerekonstruktsioon sarnaneb EZ-GO kontseptmudelile. Kere- jarattadetailide satiinviimistlus ning avatavate paneelide läikiv pind onomavahel tasakaalus. Platvormi tumehall värv koos alumiindetailidega muudab moodulitevälimuse ümbritseva keskkonnaga kokkusobituvaks.
Rohkem infot Renault isesõitva masina kohta leiad siit.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.