Pressiteade

Jaga

Uus Kadjar: kütkestava stiili ja mugavuse uus tase

2015. aastal kehtestas Kadjar end võimsa uustulijana väikemaasturite seas. Mudeliuuendus teeb edusamme kõigis valdkondades. Kadjaril on stiilsem välimus dünamaamiliste ja tänapäevaste joontega. Rõhku on pandud mugavusele, kvaliteedile ja ergonoomilisele disainile nii seest kui väljast. Lisaks on uuenduskuuri läbijal kütusesäästlikumad bensiini- ja diiselmootorid, et muuta sõitmine veelgi nauditavamaks.

Olenevalt varustustasemest on tagastangelkroomdetailid, mis annavad teel olles autole tugevama kohalolu.

Kadjaril on nüüdvalikus kahes suuruses uued veljed – kas 17- või 19- tollised. Samuti onvalikus kolm uut värvi – “Oural Green”, “Iron Blue” ja “Highland Grey”.

“2015. aastast alates on Kadjar olnud Renault mudelivalikuskesksel kohal. Enam kui 450 000 rahulolevat klienti rohkem kui viiekümnestriigist teeb sellest tõeliselt rahvusvahelise mudeli. Uustulnuk kinnitab sedapositsiooni uuendatud ja stiilsema disainiga, täiustatud mugavusega ja paremakvaliteediga,“ ütleb turundusdirektori asetäitja,Olivier Tschanhenz.

“Uus Kadjar on ilusam, luksuslikum ja end kehtestavama välimusega.Silmnähtavalt laiema ja rafineerituma esiotsaga on auto välisdisain kooskõlasteiste Renault maasturitega,” lisab sõidukidisaini projektijuht, StéphaneGuarda.

Reisija mugavus onalgusest peale olnud prioriteet. Istmetes on nüüd topeltsisu, mis toetab üla-ja alaselga. Uued istmed on mugavamad ja ennetavad väsimust pikkadel sõitudel. Küljetoed pakuvad rohkem tuge ja eesmine käetugikohandub kõikide kehatüüpidega.

Esiuste taskud onnüüd piisavalt suured, et mahutada pooleteistliitrit veepudelit. Tagareisijadsaavad endale juurde kaks USB auku telefonide, tahvelarvutite või muudenutiseadmete laadimiseks. Esiuste all on nõndanimetatudlombituled, mis pimedal ajal aitavad vältidalompidesse astumist.

Linnamaastur on varustatud uue põlvkonna Renault mootoritega. Niiultramodernne 1.3-liitrine TCe GPF bensiini- kui ka Blue dCi diiselmootorpakuvad ehedamat sõidunaudingut väiksema kütusekuluga. Samuti ei ole kahtluseall mootorite vastupidavus. 1.3-liitrine TCe bensiinimootor läbis 40 000tundi järjestikust testimist vigadeta. See teeb sama välja, kui 14 aastatjärjest hoida mootorit töös kaheksa tundi päevas.

Rohkem infot Kadjari kohta leiate siit.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.