Pressiteade
2018. aasta algas Daciale positiivselt. Bränd läbis järjekordse verstaposti ning on müünud aastast 2004 kuni tänaseni maailmas 5 miljonit masinat ning ainuüksi Prantsusmaal 1 miljon sõidukit. Dacia on vähem kui 15 aastaga lisanud oma valikusse kuus mudelit. Dacia eesmärk on pakkuda parimat hinna ja kvaliteedi suhet turul.
Brändi on loonud klientidega tugeva sideme. Aastast 2004 on bränd ujunud autotööstuses vastuvoolu, keeldudes kaasa minemast motoga “alati rohkem” ning on fokusseerinud pakkuma kliendile vaid vajaminevat. Seejuures tehes seda hästi.
Müügi- ja turundusdirektor François Mariotte ütleb: “Dacia sobib väga hästi uute tarbimisharjumistega, kui kliendid otsustavad osta vähem, aga selle eest parema toote. Nad valivad püsiva ning kvaliteetse, paraja hinnaga toote, loovutama mugavuses ja välimuses. Sama trendi on levinud teistessegi sektoritesse nagu mööbli või riiete ost. Dacia on ainuke autotootja, kes seda trendi järgib ning nii on paljudel inimestel võimalik nautida uue usaldusväärse auto ostu.“
Lodgy seitse nutikat istet
Aasta 2018 uudis-sõiduk Lodgy mahutab seitse täiendatud nutikat istet. See on oluline just suurtele perekondadele, sest siis mahub autosse seitse inimest.
Kolmandas istmereas on kaks ruumirohket ja mugavat istet, mis on ideaalsed nii lastele kui ka täiskasvanutele. Kuuendat ja seitsmendat istet saab kokku voltida, kallutada või need täiesti eemaldada. Vajadusel on võimalik muuta auto viie- või kuuekohaliseks, et suurendada lastiruumi.