Pressiteade

Jaga

RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI müüsid mullu kokku 10,6 miljonit sõidukit

Renault, Nissani ja Mitsubishi Motorsi kombineeritud müük suurenes 2017. aastal 6,5% võrra 10 608 366 ühikuni. Nullheitmega sõidukite klassis ollakse liidrid juba 2010. aastast, millest alates on müüdud 540 623 elektrisõidukit.

Maailma juhtiv autotööstuse allianss Renault-Nissan-Mitsubishiteatas eile, et liitu kuuluvad ettevõtted müüsid 2017. aastal kokku 10 608 366 sõidukit.

Maasturite, väikeste tarbesõidukite janullheitega puhaste elektriautode nõudluse kasv tõi 2017. aastal Mitsubishi Motorsile 6,5%-lisekasvu. 2017 oli esimene täisaasta, mil ettevõte oli alliansi liige.

Renault-Nissan-Mitsubishi tegevjuht Carlos Ghosn: “2017. aastalmüüdi kogu maailmas üle 10,6 miljoni Renault-Nissan-Mitsubishi sõiduauto javäikese tarbesõiduki. Areng peegeldab meie mudelivaliku laiust ja sügavust,meie globaalset turulolekut ja klientide huvi meie sõidukitehnoloogiate vastu.”

2017. aastal müüsid alliansi ettevõtted sõidukeid ligi200 riigis kümne kaubamärgi (Renault, Nissan, Mitsubishi Motors, Dacia, RenaultSamsung Motors, Alpine, Lada, Infiniti, Venucia ja Datsun) all.

Groupe Renault müügimahud kasvasid mullu 8,5%, kokkumüüdi 3 761 634 sõidukit. See olirekord nii Renault’le, kui ka Daciale. Kasvu oodatakse ka alanud aastalt.

Nissan Motor Co. Ltd. müüs 5 816 278 sõidukit, kasv 4,6%.USAs ja Hiinas kasvasid autotootja müügimahud vastavalt 1,9% ja 12,2%. 2017.aastal müüs Infiniti 246 492 sõidukit, mis on üle-eelmise aastaga võrreldes 7%rohkem.

2017. aastal müüs Mitsubishi Motors Corporation 1 030454 sõidukit, kasv 2016. aastaga võrreldes 10%.

Hiinas kasvas müük 56% võrra, ulatudes 129 160 ühikuni.Hiinast sai Mitsubishi Motorsi suurim turg tänu seal toodetud Outlanderile.

Tänu XPANDER-i turule tulekule Indoneesias oli ka ASEANipiirkonnas tugev müük, mis suurenes 17% 242 244 ühikuni. Jaapanis kasvas kei-autodemüük 7%.

Elektrisõidukite turuliider

Alates Nissan LEAFi turule tulekust 2010. aastal onRenault-Nissan-Mitsubishi erinevate kaubamärkide all müünud ​​540 623elektrisõidukit kogu maailmas. Kumulatiivselt jätkab allianss 100% elektrilistesõiduautode ja elektriliste väikeste tarbesõidukite maailma turuliidrina.

Nissan LEAF on endiselt maailma enimmüüdud elektriauto –alates 2010. aastast on müüdud üle 300 000 LEAFi.

2017. aastal esitleti Jaapanis uut Nissan LEAF, mis pakubklientidele suuremaid valikuvõimalusi, kõrgtehnoloogiat ja dünaamilist uutdisaini. Alanud aastal jõuab uus LEAF ka teistele turgudele. Juba on autol üleilma üle 40 000 tellimuse, sh 13 000 tellimust Jaapanist; 13 000broneeringut Ameerika Ühendriikides; ja üle 12 000 tellimuse Euroopas.

Renault on Euroopa elektrisõidukite liider, kellelekuulub 23,8% turust. Seejuures müügimahud kasvasid 38%. ZOE registreerimiste arvkasvas 44%, tegu on Euroopa enim müüdava elektrisõidukiga.

Alates 2011. aastast on Renault müünud ​​ maailmas üle150 000 elektrisõiduki, mudelivalikus on Renault ZOE, Renault Kangoo Z.E.,Fluence Z.E. ja Renault Samsung Motors SM3 Z.E.

2017. aastal tuli Renault välja ainulaade null-emissioonigatarbesõidukiga Master Z.E.

2017. aastal müüs Renault-Nissan-Mitsubishi 91 000 elektrisõidukit, 11% enam, kui aastal 2016.

Alliance 2022 strateegiline plaan

Alliance'i 2022 strateegilise plaani raames prognoosibRenault-Nissan-Mitsubishi, et 2022. aasta lõpuks ületab omavaheline sünergia 10miljardit eurot aastas. Lisaks tullakse turule 12 uue nullheitmegaelektrisõidukiga ja 40 mudeliga, kus on kasutusel autonoomset sõidu tehnoloogiad.

Uute mudelite ja uute tehnoloogiate juurutamine peaksRenault-Nissani-Mitsubishi kombineeritud aastast müüki tõstma rohkem kui 14miljoni ühiku võrra, aastaks 2022 lõpuks oodatakse 240 miljardi dollari suuruseidtulusid.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.