Pressiteade
Katse keerutasMonacot ümbritsevates Alpides. Tihedalt kurviline rada sai alguse 1400 meetrikõrguselt üle merepinna, laskus ja siis kulges mäekurusse Col de Braus.
Renault ja Monte Carlo ralli ühine ajalugu on pikk.Eratiimi juhitud Renault võitis 1925. aasta võistluse ja Renault Nervasport tiimvõitis 1935. aasta võidusõidu. Jean Ragnotti oli võidukas 1981. aasta rallil Renault5 Turbo roolis ja 2018. aastal möödub 60 aastat Jacques Féret’ ja Guy Monraisse juhitud Dauphinespéciale 1958. aasta võidust.
Carlose isa CarlosSainz võitis Monte Carlo ralli kolm korda: 1991, 1995 ja 1998 aastal ja tuliralli maailmameistriks 1990. ja 1992. aastal.
Carlos Sainz: “See oli väga eriline. Ma olen alatisellel rallil sõitmisest unistanud ja Renault täitis selle unistuse. Auto oliväga hea. Sel on erinevad sõidurežiimid, testisin neist mitmeid, et leidaendale sobivaim. Sel on head ralli- ja sportrežiim ja reguleeritav veojõukontroll.Roolisüsteem on väga täpne ja vedrustus on kurvides parajalt jäik. Nautisinsõitu väga. See oli fantastiline elamus – kohati väga libe, nagu Monte Carlo ralliolema peab. Mu isa ütles, et ma oleks ettevaatlik, kuid mul oli väga lõbus.Tänan kõiki selle võimaluse eest.”
Renault Sport Cars tegevjuht PatriceRatti: “Kaheksa kuud pealeMonaco Grand Prix’l kamoflaazis ilmumist, oli uus MéganeR.S. taas avalikusepilkude ees, seekord Monte Carlo 86. rallil, veel enne kui autot alatesveebruarist tellida saab. Me poleks suutnud ette kujutada paremaid tingimusinäitamaks uue Mégane R.S-I omadusi nagu oma klassiparim šassii, agiilsus, stabiilsus ja võistlemisest inspireeritud disain. Oleneriti uhke, et Renault’ vormelitiimi sõitja ja Formula Renault tšempion CarlosSainz laenas oma talenti auto demonstratsiooniks. Tema osalemine näitab, kuitihedalt töötavad koos Renault’ tehasemeeskonnad Renault Sport Racinguga.”
Carlos SainzSr: “Olen väga õnnelik, et Carlos sai kogeda nii legendaarset rallit nagu MonteCarlo. See on kõigile motospordi entusiastidele väga eriline võistlus. Carloson ka varem ralliautot juhtinud, kuid selle ralli läbimine on eriline. Jagasintalle nõuandeid, millest olulisim oli sõitu nautida.”
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.