Pressiteade
Auto efektiivsuse,elavuse, stabiilsuse ja mugavuse ühendavveermik on kombineeritud 4CONTROLnelikroolimise ja amortisaatorite hüdrauliliste löögisummutitega. Seda veabRenault Sport Carsi ja Renault Sport Racingu inseneride koostöös sündinud uuepõlvkonna 1,8-liitrine turbomootor võimsusega 280 hj ja 390 Nm. Mudelivalikussekuulub neli versiooni, mille hulgast leiab sobiva igaüks. Valikus on kahttüüpi käigukastid (manuaal ja EDC) ja kaks veermikku (Sport ja Cup).Saadaval on ka kõrgtehnoloogiline varustus nagu R.S. Vision, MULTI-SENSEja R.S. Monitori uus versioon.
Renault SportCarsi tegevjuht Patrice Ratti:"Alates 2003.aastal esitletud esimese põlvkonna Mégane R.S.-ist oleme me aina paremadünaamika ja rohkema tehnoloogiaga pakkunud üha suuremat sõidunaudingut,tegemata kompromisse auto sobivusesigapäevakasutuseks… 2009. aastal turule jõudnud Mégane III R.S. on tänaseks saanudtõeliseks legendiks, mille asendamine oli kogu meie meeskonnale tõelineväljakutse. Oleme uhked, et suutsime teha auto, mis on kurvides veelgi parem –suuresti tänu uuele 4CONTROL süsteemile. 4CONTROL muudab auto kitsasteskurvides väledamaks ning kiiretes kurvides stabiilsemaks nii tavateedel kui karingrajal. Võttes eeskuju margi külluslikust mootorispordipärandist, on uusRenault MÉGANE R.S. mõeldud inimestele, kes suhtuvad autodesse kirega ja kesarmastavad nendega sõita. Ning tänu oma mitmekülgsusele sobib ta täiuslikult kaigapäevakasutusse."
enault SportFormula One Teami piloot ja Renault Sport Carsi saadik Nico Hülkenberg: "Lüües 2017. aastal auto arendusejuures kaasa, olen Renault MÉGANE R.S.-i saadiku tiitli üle väga uhke. Mul oli võimalus seda autottestida erinevatel ringradadel – Monacos, Montlhéry's ja Spa-Francorchamps's –ja aitos kasutatud uued tehnoloogiad avaldasid mulle muljet. 4CONTROL on efektiivsusthindavale juhile tõeline täitunud unistus: see süsteem lisab üheaegselt niivilkust kui ka stabiilsust. Kahju, et vormel 1-s on nelikrooliminekeelatud!"
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.