Pressiteade

Jaga

Renault e.dams jõudis Marrakechis poodiumile

Renault e.dams jõudis nädalavahetusel peetud Marrakechis ePrix’l poodiumile, Sébastien Buemi lõpetas tihedas esikohaheitluses nimelt teisena. Nico Prost ületas finišijoone üheksandana, kuid rikkumise eest määratud karistus kukutas ta 13. kohale.

Séb alustaselektrivormelite võidusõitu liidripositsioonilt, Sam Bird ja Felix Rosenqvisttihedalt sabas. Viiendaks ringiks suutis ta küll edumaad kasvatada tervesekundini ja rünnakud edukalt tõrjuda. Kollased lipud 18 ringil andsid tallevõimaluse rahulikult autot vahetada ja tal õnnestus rajale tagasi pöörduda kahesekundilise edumaagaRosenqvistiees, kes vahepeal oli Birdist möödunud. Lõpuks pidi Séb siiski loovutamaesikoha Rosenqvistile, sest ei saanud kasutada Fanboost’I, mis oli autovahetusetõttu seadistamata.

Nico alustas 13. stardipositsioonilt,kuid postiooniheitlus lõppes rajalt väljasõiduga. Taas rajal ja üha kiiremaidringe tehes kerkis ta üheksandaks, kuid kollaste ohulippude ringil kiiruseületamine tõi kaasa 20-sekundilise trahvi, mistõttu langes ta 13. kohale.

Renault e.dams onMaroko etapi järel tiimide arvestuses kuuendal kohal.

Nicolas Prost: “Olen õnnelik, et Séb jõudis poodiumile ja pisut ärritunud,et suutnud autost maksimumi võtta. Kvalifikatsioon ebaõnnestus ja nagu menäeme, võistlus on nii tasavägine, et esikolmiku ja sõitjate rivi lõpu vahel onõhkõrnad vahed. Peame välja mõtlema, kuidas kvalifikatsioonis paremini hakkamasaada, kuid meeskonnas on hea õhkkond ja teame, et leiame probleemide põhjused.Séb tegi head tööd ja see näitab meeskonna potentsiaali.”

Sébastien Buemi: “Mul oli hea start ja juhtpositsioonihoidmine oli hea. Bird küll ründas agressiivselt, kuid võidusõidu esimesespooles oli kõik kontrolli all. Peale autovahetus oli kõik hästi, kuid Felixlisas kiirust ja püüdis mu kinni. Positsiooni kaitstes avastasin, et Fanboostei tööta. See polnud seadistatud. Kuid ka teine koht on hea ja ootame väga Santiagoetappi.”

Tiimi kaasomanik Alain Prost: “Seeoli hea tulemus. Nägime, et tasemevahed on olematud ja see ei tohiks muutudatervel hooajal. Séb tegi tugeva sõidu, kuid kahjuks kaotas ta selle pea lõpueel. Ka Nico esines hästi ja karistus on pettumus. Peame kvalifikatsioonis paremini esinema, sest vahed on ja jäävad väikseks.”

Elektrivormeli programmijuht Vincent Gaillardot: “Hongkong etapi järel olime tulemustes pettunud. Analüüsisime olemasolevatpõhjalikult ja koos töötades oleme tagasi tasemel, mida endalt ootame. Olemetegutsenud õiges suunas ja seda oli näha ka rajal. Peame samas suunas edaspidiliikuma.”

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.