Pressiteade
Kogenud off-roadisõitjad Rein Pinn ja Mait Mumma valmistaid ette mitmekesise raja, kus oli niitõuse, lompe, kui ka metsavahel mudasemaid teelõike.
Päev algaskogunemisega liharestoranis Meat, kus kamina kõrval jagas Rein Pinn õpetussõnu maastikulsõitmisest. “Maastikusõit ühendab kolme elementi - maastikku, autot ja juhti,"märkis ta. Seejuures on ülioluline, et juht tunneks autot ja ka läbitavatmaastikku. “Ja kui on kahtlusi, mis ees ootab, siis mine ja uurige, mis on ees.Autost välja astumine on alati kiirem kui oodata abi tulekut," jagas tatarkust.
Instruktsioonilõppedes oli kõigil võimalus uute teadmiste katsetamiseks. Kadjar, Captur jauhiuus Koleos sõitsid lumesajus mööda maalilist rannikuteed Pakri poolsaarele.Seal ootasid mudased metsateed, suured lombid ja vett sadas nii alt kuiülevalt.
Safari lõpus olidkatsed, et teada saada, kes on paremini omandanud maastikusõidu oskused. Etkõigile võistlejatele oleks tingimused võrdsed, läbiti katsed Koleose roolis.
Uus Koleos oli kakogu väljasõidu staar ja üllatas nii mõndagi osalejat oma maastikusõiduvõimekusega. Krossoverid ühendavad endas sport- linna ja maastikuautode parimadomadused ja Renauldi sõidukitest leiab nii mõnegi lisa ja vidina, mida ootakspigem kallihinnalisest luksussõidukist. Valikus on rida erinevaidsõiduassistente nagu rea ja püsikiirushoidjad, lihtsalt käsitletavnavigatsioonisüsteem lõpetades mugavusvarustusega nagu näiteks soojendusegarool. See oli eriti mõnus külmal ja lumisel päeval.
Ametlikult on KoleosD segmendi SUV, millel on selgelt eristuv stiil, neljarattavedu ja kõrgekliirens, samas ka sedaani elegants ja mugavus.
EXPLOREdisainiklassist Koleosel on 210 mm kliirens, hea maastikuvõimekus ja ALL MODE4x4-i ülekandesüsteem, mis pidevalt jälgib rataste haakuvust maapinnaga.Süsteem garanteerib parema dünaamika, stabiilsuse ja turvalisuse. Lühidalt,tegu on tõeliselt mõnusa autoga, millel on palju sõitu mugavamaks muutvaidlisasid.
Uus Koleos kasutabära Renaulti rikkaliku kogemuse nii passiivse kui aktiivse turvalisusemaailmas. Selle tõetuseks on maksimaalsed viis tärni Euro NCAP testis.
Koleosstandardvarustuses on veojõukontroll, uue põlvkonna elektroonilinestabiilsuskontroll (ESC), elektrooniline pidurdusjõu jaotus ja mäkketõusuassistent. Neid täiendavad tippklassi lisafunktsioonid:aktiivne hädapidurdussüsteem (AEBS City and Inter-Urban), sõidurajalt kõrvalekaldumisehoiatus (LDW), pimenurga hoiatus (BSW) ja liiklusmärkide tuvastaja (TSR).
Aga testidest.Esimene katse oli slaalom, kus Koleos säras oma hea manööverdamisvõimega. Siisnn Ken Blocki katse – ruudukujuliselt maha märgitud kast, kuhu siseneti ühestnurgast ja väljuti diagonaalis teisest. Katse keerulisemaks tegemiseks olikeskel takistus, mida ei tohtinud puutuda. See oli hea viis nägemaks, kuidasauto liivas hakkama saab. Ja viimaks – kaigas. Testisime, kui lähedale kaikalesuudavad ajakirjanikud parkida. Kõige lähem oli 13 cm. Taas oli see heavõimalus näidata Koleose täpsus-sõidu võimekust.
Renalut Koleos,koos teiste Renaulti krossoveritega nagu Kadjar, mille slogan on “Lõpetavaatamine, hakka elama!” viib su teekonnale uute piirideni. Seega on nadideaalsed ka sõitudeks linnast väljas. Ka linnasõiduk Captur on suurepäranekaaslane nii linnas, kui linnavälistel teedel ja täiendab suurepäraseltRenaulti sõidukite rivi.
Renault krossoverid,eriti Koleos, üllatasid ka kogenud maastikusõitjat Rein Pinni. “Ma ei oodanud,et testitud autod saavad nii hästi nii rasketes tingimustes hakkama,” ütles ta.“Kõik autod läbisid katsed auga.” Ta tõi välja, et mitmed autode sõiduabilisedteevad maastiku läbimise lihtsamaks ja eriti oluline on see algajatel maastikulsõitjatel. Seejuures on oluline vaid säilitada rahu ja lasta autol oma tööteha.
Renaultkrossoverid on autod igaühele, nii ilusaks nädalalõpuks looduses, kuimõnusateks linnatuurideks. See on ka põhjus, miks krossoverid on niipopulaarsed.
Pildid: https://www.dropbox.com/sh/6nkxpd2t7poo54w/AADWYNuJu6WTE-YG9aF_XRVea?dl=0