Pressiteade

Jaga

ALPINE A110 CUP: Tõeline võidusõiduauto Euroopa parimatele ringradadele

• Renault esitleb Alpine A110 Cup'i, mis on võidusõiduauto ja hakkab võistlema Alpine Euroopa 2018. aasta karikasarjas, mis toimub Euroopa ringradadel. • Alpine A110 Cup suurepärased funktsioonid ühendavad jõudlust, efektiivsust ja sõidurõõmu. • Auto põhineb Alpine määratletud üldisel standardil, samas A110 Cupi projekteerimine, arendamine ja turustamine on usaldatud Signatechile, mis on FIA maailma vastupidavuse meistrivõistluste partner (WEC).

1973. aasta ralli tšempionina, 1978. aasta Le Mansi 24 tunni võidusõidu võitja ja LMP2 mullune tšempionina on Alpine võitnud ka võidusõidu fännide südamed. Samas on nende loodud sõidukid meelt mööda hobivõidusõitjatele, kes soovivad nautida sõitu kerge ja hästijuhitava auto roolis. Sellele mõeldes ongi kokku pandud uus A110 CUP. Seejuures on auto võidusõidu versioon on loodud nii, et pakkuda sõidumõnu nii professionaalsele rallisõitjale, kui ka algajale võidusõidu entusiastile.

Täpne šassii, vaid 1050 kg kaalu ja 270 hobujõudu tähendab, et igal hobusel on vaid 3,9 kg massi vaja edasi vedada. Lisaks kompromissitud turvalahendused ja pardaelektroonika, mis tagavad efektiivsuse ja uskumatu sõidu. Algavaks karikasarja hooajaks plaanitakse toota vaid pisut rohkem kui 20 autot.

Alpine juht Bernard Ollivier: "See, et me lõime Alpine A110 Cup ja oleme pühendunud sarjale, millesse see võistleb, näitab kui palju me võidusõitu armastame. Meie soovi kohaselt on Alpine A110 Cup tõeline võidusõiduauto, mille kõik lisad on loodud esitlust arvestades. Sarja võistlejad saavad nautida tõeliselt ilusat autot.”

Signatechi tegevjuht Philippe Sinault: "Oleme Signatechis uhked, et meid on valitud osalema nii mahukas ja strateegilises projektis. Kõik alates disaineritest, lõpetades mehaanikutest töökojas ja karikasarja korraldajatest on panustanud loomaks kompromissitut sõidukit, millel on üks eesmärk – pakkuda juhile rõõmu.”

Uus võidusõiduauto loodi Alpine A110 baasi

A110 Cup-i 1,8-liitrise jõuallika võimsuseks on 270 hobujõudu ehk 20 rohkem kui tänavale mõeldud autol. Sarnast mootorit kasutab Renault Megane RS.

Tagaveolisele autole on 3MO ja Signatechi spetsiaalselt ehitatud kuuekäiguline järjestiklülitusega käigukast. Käike vahetatakse rooli taga olevate lülititega, samuti saab piloot vahetada jõuallika, veojõukontrolli ja ABS-i seadeid.

Salongis on loobutud kõigest liigsest ja lisatud kohustuslik turvapuur, millele lisavad tugevust uutmoodi kinnitatud metallplaadid, samuti on tugevdatud Öhlinsi reguleeritava vedrustuse kinnituskohti. Ka on sõiduk 40 millimeetrit A110 kupeest madalam.

Pidurdusjõu tagavad Brembo kuue kolviga pidurisadulad ning 355-millimeetrised kettad ees ja 330-millimeetrised taga. Autol on Michelini võidusõidurehvid. Panuse turvalisussesse annavad Sabelti korvtoolid, kuuepunkti turvavööd, automaatne tulekustutus jne.

Autos on ka konditsioneer ja istme reguleerimise võimalused. Soovi korral võib autos olla ka kaassõitja iste.

Sari Euroopa radadel

Monosari koosneb kuuel rajal peetavast 12 osavõistlusest, enne esimest starti saavad kõik osalejad testide käigus läbida 4600 kilomeetreid treeninguid. Sarja avaetapp toimub 1.-2. juunis Paul Ricardi ringrajal Prantsusmaa, järgnevad võistlused peetakse Saksmaal, Suurbritannas, Belgais ja Hispaanias ringradadel nagu Hockenheim, Spa ja Silverstone.

Iga võistlusauto hinnaks ilma maksudeta on 100 000 eurot, lisaks veel 18 000 eurot registreerimistasusid. Kolme võistlusklassi võitjate vahel jagatakse üle 150 000 euro auhinnaraha ja muid auhindu.

Pildid: https://media.group.renault.com/global/en-gb/search/results?searchtext=Alpine%2BA110%2BCUP

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.