Pressiteade

Jaga

RENAULT’i Elektriautode akud taaskasutuses maantee kiirlaadijas

· Renault ja Connected Energy paigaldasid maailmas esimesena kiirteeparklasse kaks kiirlaadimisjaama, mis saavad voolu akupankadest. · Innovaatiline E-STOR Connected Energy loodud süsteem taaskasutab Renault’I elektrisõidukite akusid. · Liit toetab Renault’i püüdlusi jõuda maailma elektrisalvestusturule.


Suurbritannia ettevõteConnected Energy jaGroupe Renault paigaldasid Belgia ja Saksamaa kiirtee PARKLATESSE puhkealadelekaks kiirlaadimisjaama, mis kasutavad E-STORi akupanka. Connected Energy loodud E-STOR taaskasutab vanu Renault’i elektrisõidukiteakusid. Akud laetakse täis vooluvõrgust madalpingel, kuid talletatud energiatsaab kasutada kõrgepingel autoakude kiireks laadimiseks. Lahendus aitab rajadakiirlaadimispunkte kohtadesse, kuhu kõrgepingeühenduse loomine on keeruline jakulukas. See aitab arendadakiirlaadimisvõrku üle Euroopa.

“Arendame erinevaid E-STOR süsteeme. Sarnasedlahendused, nagu Belgias ja Saksamaal üles said, aitavad laadimispunktekonkurentsivõimelise hinnaga rajada,” toob välja Connected Energy juht MatthewLumsden. Läbirääkimised käivad, et sarnasid punkte üle Euroopa veel rajada.

Ringmajandus

Renault otsib jätkuvalt viise, kuidas taaskasutada elektrisõidukite akusid.Suured akupangad leiavad kasutust nii tootmises, kui ka kodumajapidamistes, muutesneed ökonoomseteks.

Klassikaline elektriauto aku eluiga on 8-10 aastat, kuid peale seda onsellel veel piisavalt kapatsiteeti, mida statsionaarsetes lahendustes kasutada.See aitab luua ringi, kus ressursid kasutatakse lõpuni, et neist midagi uutteha.

Energy’s E-STOR süsteem pakub ka laadimshaldamise ja energia optimeerimiselahendusi. Näiteks võib akupank aidata katta energiatarbimise tippe kriitiliselperioodil. Lisaks saab selle süsteemi ühendada elektrit tootvate päikesepaneelidegaja väikeste tuulegeneraatoritega, muutes taastuvenergia tootmiseautonoomsemaks.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.