Pressiteade

Jaga

Pressimaterjal: 2017. aasta Renault Espace

2015. aastal esitletud viienda põlvkonna Espace läbis värskenduskuuri. 2017. aasta Espace on küpsem ja esinduslikum, alljärnevalt tutvustame mudeliuuendust lähemalt.

D-segmendi programmidirektor Sandra Gomez ütles Renault Espace’i kohta:

“Espace on Renault' legendaarne mudel, mille sünonüümideks on innovatsioon, stiilsus ja sõidumugavus. Alates oma 2015. aastal toimunud uuestisünnist krossoverina on see auto käinud ühte sammu praeguse aja klientidele ootustega, kuid siiski jäänud Renault’ks. Teelpüsivust on märgatavalt parandanud tänu 4Controlile ning Multi-Sense võimaldab kohandada auto iseloomu juhi soovidele vastavaks.

2017. aasta Espace on küpsem ja esinduslikum auto, selle valikus on uusi värve, rattaid ja siseviimistlust. Uus mugavusvarustus hõlmab ventileeritavaid istmeid ja paremaid ühenduvusvõimalusi - R-LINK 2-ga saab nüüd kasutada Apple CarPlayd ja Android Autot. Ning täiesti uus Energy TCe 225 EDC mootor on võimas ja võimekas mootori ja käigukasti kombinatsioon.”


Disain

2017. aasta Espace’i uus värv on hall 'Titanium Grey’. Samuti on valikus algsed värvid: kaheksa metallikvärvi (hallid 'Cassiopée Grey’ ja 'Platinum Grey', beež 'Dune Beige', sinine 'Céleste Blue', pruun 'Glacé Brown', must 'Etoilé Black' ja valge 'Pearlescent White', pluss must 'Améthyste Black' Initiale Paris versioonile) ning üks mittemetallikvärv (valge 'Glacier White').

Espace saab ka kahed uut tüüpi veljed: 18-tollised ‘Argonaute’ veljed (asendavad seniseid 18-tolliseid ‘Lapiaz’ velgesid) ning 19-tollised 'Black Quartz’ veljed (asendavad seniseid 19-tolliseid 'Quartz Diamanté’ velgesid).

Autosse sisenedes äratavad tähelepanu laialt avanevad uksed ning tervituskiri R-LINK 2 ekraanil. Sõitjateruumi lisavad mugavust ja stiili ventileeritavad esiistmed, hall ‘Graded Sable Grey ‘nahkpolster koos sama värvi on detailidega ustel ning uus LED valgustus päikesesirmidel, kindalaekas ja keskmise käetoe all olevas panipaigas.


Kõrgtehnoloogiline sõitjateruum

Espace’i tänavusel versioonil on kõrgtehnoloogiline sõitjateruum, kust leiab hulga ergonoomikat, sõitjate heaolu ja turvalisust parandavaid tehnoloogiaid.

Renault pakub ligipääsu uue põlvkonna EASY CONNECT mobiilsuse ja ühendatud teenuste platvormile, mis võimaldab:

  • Nutitelefoni ekraani peegeldamine R-LINK 2 ekraanil rakenduste puhul, mida saab autoga sõites kasutada – näiteks helistamine, sõnumite saatmine, navigeerimine ja muusika kuulamine. Süsteem ühendub nii iPhone kasutajate Apple CarPlay kui ka Androidi kasutajate Google Android Autoga.
  • Uus MY Renault rakendus on saadaval alates sügisest, see võimaldab klientidel kasutada Renault' virtuaalset keskkonda ja pääseda autole ligi nutitelefoni kaudu eemalt. Põhifunktsioonid on jagatud kolme kategooriasse: „ühendatud” navigeerimine, kaugekraan ja Renault' teenused.

Algselt Espace'ilt pärinevate tehnoloogiate hulka kuuluvad:

  • EDC versioonide elektriline käiguvahetus on eriti sujuv.
  • Täisdigitaalsed näidikud, muu hulgas täielikult kohandatav TFT ekraan, tuuleklaasinäidik ja 8,7-tolline püstformaadis R-LINK 2 ekraan.
  • Bose® Surround Sound helisüsteem: 12 kõlarit ja Centerpoint® 2 tehnoloogia tagavad nauditava audiokogemuse kõigile sõitjatele.

Espace'i varustusse kuuluvad ka moodsad juhiabisüsteemid (ADAS), mille tööd saab juhtida R-LINK 2 abil. Nende eesmärk on:

  • Kindlustunnet sisendada: adaptiivne kiirushoidik ja hädapidurdussüsteem Active Emergency Braking.
  • Hoiatada: sõidurajalt väljakaldumise hoiatus, ohutu pikivahe hoiatus, liiklusmärkide tuvastus ning pimenurgahoiatus.
  • Abistada: automaatne tulede ümberlülitus (AHL), parkimisandurid ees, taga ja külgedel, tagurduskaamera ja parkimisabisüsteem.

Sõiduelamus

Espace'i juhitavusomadustesse ja sõidumugavustesse annavad olulise panuse:

  • 4CONTROL süsteem, mis juhib konstantselt tagumiste rataste pööramist. Näiteks Comfort režiimis kiirustel alla 50 km/h (Neutral režiimis 60 km/h Neutral ja Sport režiimis 70 km/h) pööravad tagumised rattad esiratastega vastassuunas ning tagavad parema manööverdusvõime ja väikese pöörderingi. Neist kiirustest ülespoole pööravad tagumised rattad esiratastega samas suunas. Selle tulemuseks on täpsem ja kindlam juhitavus.
  • Elektrooniliselt juhitavad amortisaatorid, mis kontrollivad auto vertikaalset liikumist, amortisaatorite tööd reguleeritakse kuni 100 korda sekundis vastavalt tee- ja sõiduoludele ning juhi tegevusele (näiteks roolimisele).
  • Juhil on võimalik nende tehnoloogiate tööd lihtsalt oma soovide kohaselt seadistada – samuti teisi auto sõiduomadusi-mugavust reguleerivaid süsteeme – MULTI-SENSE süsteemi abil R-LINK 2 ekraanil. Valikus on neli eelseadistatud sõidurežiimi (Eco, Comfort, Neutral ja Sport), pluss täielikult isikupärastatav režiim (Perso), mille abil saab nii auto sõiduomadusi kui ka sõitjateruumi meeleolu oma maitsele vastavalt muuta.

Mootorivalik

2017. aasta Renault Espace’i mootorivalikus on kolm jõuallikat: kaks diislit Energy dCi 130 ja Energy dCi 160 EDC ning Renault’ mootorivaliku uus lipulaev - bensiinimootor Energy TCe 225 EDC.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.