Pressiteade
“Nelikveoline ja esinduslik Koleos on Capturi, Kadjari ja Espace'i kõrval uus tulija Renault’ crossoverite perekonnas. Koleos, mis on ehitatud end juba tõestanud platvormile ja saanud endale alliansi parimad mootorid-käigukastid, püüab tähelepanu ka eriti kõrge kliirensi, kõrge juhikoha ning mugava ja kasutajasõbraliku sõitjateruumiga. Koleos on mugav ning selle varustusevalik kogub kiitusi kasutajatelt kõikjal üle maailma,” ütles Renault Grupi tootearendusjuht Ali Kassaï.
Maastikuauto võimekus
Uus Koleos on linnadžiip, mille disainis on näha kõiki selle segmendiga detaile ja jooni, muu hulgas neid konkreetseid jooni, mis annavad mudelile jõulise oleku ja lisavad pilkupüüdvust. Veel on olemas:
Nutika ja praktilise varustuse valik on lai:
Sõitjateruumis sees on näha maastikuautole omaseid jooni, disainerid on oskuslikult ühendanud stiili turvalisusega.
Maastikuvõimekus ja igapäevane kasutusmugavus
Uue Koleose ALL MODE 4x4-i tehnoloogia on end tõestanud miljonitel Renault-Nissani liidu sõidukitel üle maailma. See nelikveosüsteem jälgib pidevalt haardumist ja tagab optimaalse pidamise kõikides oludes.
Erinevalt paljudest konkureerivatest mudelitest kuulub uue Koleose varustusse lüliti, mis võimaldab juhil valida kasutatavat ülekandeviisi. Lüliti asub roolirattast vasakul ning on väga lihtne kasutada: valida saab kolme režiimi vahel - 2WD, 4WD AUTO või 4WD LOCK.
Lisaks uue Koleose maastikuvõimekuse parandamisele tagab ALL MODE 4x4-i ülekanne parema dünaamika, stabiilsuse ja turvalisuse.
Saadud infot töödeldakse, et optimeerida momendijaotust esi- ja tagasilla vahel (alates 100/0 kuni 50/50) ning et tagada võimalikult efektiivne haarduvus ja minimeerida üle- ja alajuhitavus.
Platvorm ja mootorid
Uus KOLEOS põhineb Renault-Nissani liidu CMF-C/D moodulehitusel, mida kasutavad ka paljud teised sõidukid: näiteks Renault Espace, Talisman ja Kadjar ning Nissan X-Trail ja Qashqai.
Uue Koleose mootorite ja käigukastide valik on kohandatud vastavama Euroopa turgude ootustele ja nõudmistele.
Esimene mootor kahest on 1,6 dCi, mis on tuntud oma efektiivsuse ja sõidunaudingu poolest.
Uue Koleose kõige võimsam mootor on 2,0 dCi.
X-Tronic automaatkäigukasti loomise eesmärgiks oli tavalise automaatkastiga võrreldes suurema sõidunaudingu ja väiksema kütusekulu pakkumine.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.