Pressiteade

Jaga

Uuenenud Dacia Duster jõudis Eestisse, esmakordselt varustatuda EDC automaatkäigukastiga

Uuenenud Dacia Duster, esmakordselt varustatud EDC automaatkäigukastiga, on Eestis kohal ja testisõiduks valmis. Baltikumi turu jaoks on uut Dacia Dusterit tarbijate nõudmiste järgi kohandatud. Mudelit esitleti esmakordselt tänavusel Genfi autonäitusel.

Eestisse jõudis Genfi autonäitusel esitletud Dacia Dusteri erimudel, mida Baltikumi turu jaoks on tarbijate nõudmiste järgi kohandatud. Eestisse, Lätti ja Leetu jõudvatel Dacia Dusteritel on kuuekäiguline topeltsiduriga EDC automaatkäigukast, mille mugavus ja sujuvus on võrreldav automaatkäigukastiga ning kütusekulu ja keskkonnasääsltlikkus manuaalkäigukastiga.

EDC käigukastiga on varustatud Dacia Dusteri 4*2 versioon, mis jõuallikana kasutab dCi 110 4x2 S&S diiselmootorit.

EDC käigukast vahetab käike elektriliselt, käigukasti tööd suunab juhtmoodul. Üks sidur lahutab ja teine ühendab samaaegselt järgmise käigu, nii tagatakse energiakadudeta jätkuv haardumine.

Käigukast kasutab kahte sidurit: üks neist juhib paaritute käikude (esimene, kolmas, viies) ja teine paariskäikude (teine, neljas, kuues) ja tagasikäigu tööd.

Sellise süsteemi eeliseks on muu hulgas kiire käiguvahetus kuni oludele vastava kõrgeima käiguni ja seeläbi kütusekulu ja CO2 heitmete minimeerimine. EDC tehnoloogia tagab ka lisamugavuse ja kiire reageerimise juhi soovidele. EDC-ga käib kaasas nõlvalt startimise abisüsteem. Nõlvalt startides hoiab EDC käigukastiga auto pidureid piisavalt pikalt aktiveerituna. See tähendab, et juht jõuab gaasi vajutada enne, kui sõiduk tagasi veerema hakkab.

Automaatkäigukastide osakaal Euroopas on 12 aastaga kasvanud kuuelt protsendilt 18 protsendile.


Uus Dacia Duster on testisõiduks valmis Abc Motorsis.


Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.