Pressiteade
Tehnoloogiad, mismuudavad Capturiga sõitmise mõnusamaks:
1. Premium Bose®kvaliteetheli
Helisüsteem kuue võimekaBose kõlari ja pakiruumis asuva bassikõlariga toob sõitjateruumi elavaesitusega võrreldavalt autentse, selge ja realistliku helipildi.
2. Multimeediasüsteemid:R&Go®, Media Nav Evolution
Uue Capturbaasversioonis saadaolev R&Go® on lihtne ja nutikas süsteem, mis muudabspetsiaalsesse hoidikusse asetatud nutitelefoni autoga ühenduses olevakstahvelarvutiks, kus olemas ligipääs navigatsioonisüsteemile, multimeediale,sõiduinfole ja võimalus helistada.
Keskmised versioonidsaavad Media Nav Evolution multimeediasüsteemi, mis on turul saadaolevatestlahendustest hinna-kvaliteedi poolest parim, sisaldades muu hulgasnavigatsioonisüsteem koos liiklusinfoga, Bluetooth-telefonikasutust, muusikavoogesitus telefoni kaudu ja isegi tagurduskaamerat. Lisaks on sel olemas kaDriving Eco2 funktsioon, mis aitab optimeerida sõidustiili ja kütusekulu.
3. Uued ADAS elemendidteevad sõitmise lihtsamaks
Alates kolmandastvarustustasemest on Capturi varustuses pimenurgahoiatus, mille neli andurittuvastavad küljepeeglite pimenurka jäävad liikuvad sõidukid, muu hulgas kamootorrattad ja jalgrattad. Kui sõiduk asub pimenurgas kauem kui sekundi,süttib küljepeeglil hoiatustuli. See süsteem muudab liiklemise kõigileohutumaks ning töötab kiirustel 30 kuni 140 km/h.
Olemas on tagumisedparkimisandurid ning sõltuvalt versioonist võib uuele Capturile lisada kaesimesed parkimisanduri ja tagurduskaamera. Need muudavad manööverdamiselihtsamaks ja aitavad vältida kriime ja mõlke, mis on linnas igapäevane oht.
Tippversioonid saavaduue lisa – automaatparkimissüsteemi. See töötab järgmiselt: esmalt märgib juht,millist tüüpi parkimiskohta tarvis läheb (paralleelset, risti või nurga all).Kui auto liigub kiirusega alla 30 km/h, tuvastab süsteem vabad parkimiskohad.Kui sobilik koht on leitud, koordineerib automaatparkimissüsteem rooli tööd –juht peab ainult gaasi- ja piduripedaali vajutama, rooli aga keerab auto ise.
Lai valik jõuallikaid
Uuele Capturile onsaadaval kuus bensiini- ja diiselmootorit:
Diiselmootorite valikuson automaat- ja manuaalkäigukastiga dCi 90 ning manuaalkäigukastiga dCi 110.Mootorid on varustatud Stop&Start tehnoloogia ning pidurdamisel jaaeglustamisel energia salvestussüsteemiga, nende võimsus on 110 hobujõudu (4000p/min) ja 260 Nm (1750p/min). Tänu uuele turbodisainile on mootor erakondselttundlik madalatel pööretel.
Bensiinimootoritevalikus manuaalkäigukastiga Energy TCe 90 ning automaat- ja manuaalkäigukastigaTCe 120. EDC automaatkäigukasti kõrval on manuaalkäigukast parem alternatiivhinnateadlikule tarbija jaoks, kes tahab ka oma sõiduki juhtimise üle rohkemkontrolli omada. Otsesissepritse, turbolaadimise ja Stop & Starttehnoloogiaga varustatud jõuallika maksimaalne pöördemoment on 205 Nm 2000p/min juures.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.