Pressiteade
Mudelile on omane efektne kahevärviline kere. Uue Capturi värvivalikus on üle 30 kombinatsiooni, lisandunud on oranž ‘Atacama Orange’, sinine ‘Ocean Blue’, must ‘Améthyste Black’ (Initiale Paris versioonile) kerevärv ja uus hall ‘Platinum Grey’ katusevärv.
Sõitjateruumi värvipakette on valikus kuus: vandel ‘Ivory’, sinine ‘Ocean Blue’, helepruun ‘Caramel’, punane ‘Red’ ning hõbedased toonid ‘Satin Chrome’ ja ‘Patina Chrome’. Lisaks pakutakse viit värvilist välisdisaini paketti: vandel ‘Ivory’, sinine ‘Ocean Blue’, pruun ‘Cappuccino’, punane ‘Red’ ja oranž ‘Atacama Orange’ (ilukilbid, ukseliistud).
Uus Captur saab Full-LED ‘Pure Vision’ esituled (sõltuvalt versioonist), millel lisaks nägususele on parem valgustusvõime ja paremini tagatud turvalisus. Kaitseraua alumises osas asuvad Renault'le omaselt C-kujutistega LED päevasõidutuled. Ka tagatulede valgustus on sarnane Renault’ uuematele mudelitele.
Sajaprotsendiliselt crossover
Disaini poolest on uus Captur sammu võrra lähemal suuremale vennale Kadjarile. Esivõret on muudetud Renault' teistele crossoveritele sarnasemaks ning lisatud on kroomliist. Olemas on esi- ja tagaosa põhjakaitsed.
Kolme kõrgema varustustaseme valikus on kahed 16-tollised veljed ‘Extreme’ ja ‘Adventure’ ning kahed 17-tollised veljed ‘Emotion’ ja ‘Explore’.
Klaaskatus
Alates kolmandast varustustasemest saab kahevärvilise kerega Capturile tellida klaaskatuse. Klaaskatus on mitteavatav, selle eesmärk on tuua sõitjateruumi rohkem valgust.
Esinduslik sõitjateruum ja kasutajasõbralik varustus
Sõitjateruum on esinduslikum, kasutatud on kõrgekvaliteedilisi plastmaterjale, kroomelemente ja elegantseid värvilahendusi. Rool on kvaliteetsematest materjalidest ja kõrgemate varustustasemete puhul kaetud nahaga. Modernsust on lisatud käigukangi nupule, uksepaneelidele, millega on mugavalt integreeritud aknatõstukid ja muud nupud. LED laetulesid jagub nüüd ka tagaistujatele.
Tipmiste versioonide istmed on mugavamad ja toetavad külgedelt paremini. Uues Capturis on alles eelmisest mudeliversioonist tuttav praktiline Easy Life laegas ja vahetatavad polstrikatted.
Renault Captur INITIALE PARIS
INITIALE PARIS varustustase tähendab Renault’ puhul maksimumi.
Auto esiosas viitab Captur INITIALE PARIS'le spetsiaalne kroomelementidega esivõre. Esimesel ja tagumisel põhjakaitsel on metallik-halli viimistlus. Akna- ja muud liistud on läikivmustad. Külgedel asuvad esivõrega ühes stiilis ja INITIALE PARIS kirjadega kroomdetailid.
INITIALE PARIS versioonidele on lisatud valikusse must ‘Améthyste Black’ värvitoon ning spetsiaalsed 17-tollised INITIALE veljed. Captur INITIALE PARIS saab ka LED suunatuled, INITIALE PARIS kirjad leiab uste alaservadelt, lävepakkudelt ja esivõrelt.
Captur INITIALE PARIS' sõitjateruumis on eksklusiivsed Nappa nahaga kaetud soojendusega istmed, Nappa nahaga kaetud rool, kroomkaunistused, nahaga kaetud armatuurlaud, alumiiniumpedaalid ja lävepakud.
Captur INITIALE PARIS'l on standardvarustuses kõik tehnoloogiad, mis tavamudelil on saadaval lisadena, sealhulgas pimenurgahoiatus, parkimisabi, käed-vabad sisenemine ja võtmeta käivitus. Samuti Bose® premium-helisüsteem ja Renault’ R-LINK Evolution multimeediasüsteemi kõige värskem versioon.
Tehnoloogiad, mis muudavad Capturiga sõitmise veelgi mõnusamaks
Premium Bose® kvaliteetheli
Bose® helisüsteem kuue võimeka Bose kõlari ja pakiruumis asuva bassikõlariga toob sõitjateruumi elava esitusega võrreldavalt autentse, selge ja realistliku helipildi.
Multimeediasüsteemid: R&Go® ja Media Nav Evolution
Uue Captur baasversioonis saadaolev R&Go® on lihtne ja nutikas süsteem, mis muudab spetsiaalsesse hoidikusse asetatud nutitelefoni autoga ühenduses olevaks tahvelarvutiks, kus olemas ligipääs navigatsioonisüsteemile, multimeediale, sõiduinfole ja võimalus helistada.
Keskmised versioonid saavad Media Nav Evolution multimeediasüsteemi, mis on turul saadaolevatest lahendustest hinna-kvaliteedi poolest parim, sisaldades muu hulgas navigatsioonisüsteem koos liiklusinfoga, Bluetooth-telefonikasutust, muusika voogesitus telefoni kaudu ja isegi tagurduskaamerat. Lisaks on sel olemas ka Driving Eco2 funktsioon, mis aitab optimeerida sõidustiili ja kütusekulu.
Uued ADAS elemendid teevad sõitmise lihtsamaks
Alates kolmandast varustustasemest on Capturi varustuses pimenurgahoiatus, mille neli andurit tuvastavad küljepeeglite pimenurka jäävad liikuvad sõidukid, muu hulgas ka mootorrattad ja jalgrattad. Kui sõiduk asub pimenurgas kauem kui sekundi, süttib küljepeeglil hoiatustuli. See süsteem muudab liiklemise kõigile ohutumaks ning töötab kiirustel 30 kuni 140 km/h.
Olemas on tagumised parkimisandurid ning sõltuvalt versioonist võib uuele Capturile lisada ka esimesed parkimisanduri ja tagurduskaamera. Need muudavad manööverdamise lihtsamaks ja aitavad vältida kriime ja mõlke, mis on linnas igapäevane oht.
Tippversioonid saavad uue lisa – automaatparkimissüsteemi. See töötab järgmiselt: esmalt märgib juht, millist tüüpi parkimiskohta tarvis läheb (paralleelset, risti või nurga all). Kui auto liigub kiirusega alla 30 km/h, tuvastab süsteem vabad parkimiskohad. Kui sobilik koht on leitud, koordineerib automaatparkimissüsteem rooli tööd – juht peab ainult gaasi- ja piduripedaali vajutama, rooli aga keerab auto ise.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.