Pressiteade
Les Ulis, 30. märts 2017 – Renault Spordi jälgijate arv Facebookis ületas viimastel päevadel miljoni piiri. Tiim saadab sel puhul kõigile südamliku tänu ning laadib fännikogukonna tervituseks sotsiaalmeediasse video, kus näha kõiki legendaarseid ja praeguseid Renault Spordi mudeleid.
Video: https://www.facebook.com/renaultsport/videos/10150906578584977/
“Renault Spordi ideedes on kirge ja vaimustust, fantastiline tunne on jagada nähtut rohkem kui miljoni inimesega iga päev,” ütles Bastien Schupp, Renault Grupi asepresident globaalse brändistrateegia ja turunduskommunikatsiooni alal. “Sotsiaalmeedia tähendab meile võimalust olla kontaktis, suhelda ja saada tagasisidet. Täname kõiki oma fänne pühendumise eest ja ootame võimalust tuua Megane R.S. aasta lõpus päevavalguse kätte.”
Renault Sport tutvustab sotsiaalmeedias oma brändi uut sisu, fotosid, videoid ning diskuteerib uue disaini ja tulemuste üle, sealhulgas ka Renault vormeli-1 tiimi teemadel. Renault Spordil on fännidele varuks veel nii mõndagi, jälgi uudisvoogu: https://www.facebook.com/RenaultSport/.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.