Pressiteade
Loodavat kergtarbesõidukite äriüksust hakkab juhtima Ashwani Gupta, kes seni töötas Renault’ kergtarbesõidukite divisjoni asepresidendina ja vastutas selle kaubamärgi kergtarbesõidukite äri eest maailmas. Gupta asub uude ametisse 1. aprillil ning hakkab töötama Carlos Ghosni alluvuses.
Renault-Nissani liidu kergtarbesõidukite äriüksuse ülesandeks saab partnerite vahel koostöö suurendamine arenduse ja tootmise valdkonnas, samuti suuremate sünergiate tekitamine kulude kokkuhoiul ja tehnoloogiate kasutamisel. Sellesisulist koostööd on Renault ja Nissan viimastel aastatel juba teinud, näiteks Nissan NV300 toodetakse Renault Traficu platvormile, Nissan NV400 Renault Masteri platvormile ning Renault Alaskani Nissan Navara platvormile. Uus kergtarbesõidukite äriüksus hakkab tegelema ka Nissani maasturitega, sealhulgas Nissan Armada ja Nissan Patroliga.
Kergtarbesõidukite müügimahud 2016. aastal:
Renault-Nissani liit on strateegiline partnerlus Pariisis asuva Renault' ning Jaapanis Yokohamas asuva Nissan Motorsi ja Mitsubishi Motorsi vahel. 2016. aastal müüsid partnerid ligemale 200 riigis ühtekokku 9,96 miljonit sõidukit. Iga üheksas maailmas müüdav auto on Renault-Nissani toodetud. Liit teeb koostööd ka teiste autotootjatega, sealhulgas Daimleriga (Saksamaa) ja Dongfengiga (Hiina). Samuti on liidul enamusosalus ühisettevõttes, millele kuulub Venemaa suurim autotootja AVTOVAZi. Liit on maailmas liider nullemissiooniga sõidukite alal ning arendab uusi tehnoloogiaid, kavatsusega hakata tulevikus tootma isesõitmise ja ühenduvuse funktsionaalsusega elektrisõidukeid.
www.media.blog.alliance-renault-nissan.com
newsroom.nissan-global.com
Kadaka tee 63, 12915 Tallinn
www.innomine.ee
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.